کد خبر: ۱۰۲۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش شیعه آنلاین، یکی از کاربران ما که خواست نامش فاش نشود با ارسال این مطلب، ماجرای ضرب و شتم نیروهای حزب اللهی در نماز جمعه این هفته در شهر کرمانشاه را شرح داد. متن بخشی از این مطلب به شرح ذیل است:

.. حال درست شش ماه بعد در مورخه 13/12/89 این بار فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه و نیروهایش به میدان آمدند و در مقابل چشم عموم نمازگزاران و مؤمنین، نیروهای حزب اللهی را ضرب و شتم نمودند! این اقدام با اعتراض شدید عموم نمازگزان و به میدان آمدن آنان برای دفاع از نیروهای مصدوم حزب اللهی مواجه شد و آنان نتوانستند هیچ یک از نیروهای حزب اللهی را با وجود بارها یورش برای دستگیری، دستگیر نمایند.

متعاقبا جمعی از نیروهای حزب اللهی نیز به نمایندگی از عموم نیروها به بیت آیت الله علما (امام جمعه) به عنوان نماینده مقام معظم رهبری عزیمت نمودند و در جلسه ای ضمن تشریح ماجرا را به ایشان توضیح دادند که ایشان نیز مراتب تأسف خود را اعلام نمود.

هنوز دو هفته از درگیری 29 بهمن کرمانشاه و اقدام غیرقانونی نیروهای انتظامی و آقای "م . ا" که از نیروهای قدیم ژاندارمی است و متأسفانه به فرماندهی انتظامی استان منصوب شده نمی گذرد. نیروهای وی در آن روز به نیروهای حزب اللهی که در راهپیمایی علیه سران فتنه شرکت کرده بودند که به آنان حمله شد و تنها دلیل آن این بود که استاندار کرمانشاه بیانیه حزب الله این شهر را بر علیه "هاشمی رفسنجانی" را بر نتابیده بود.

اکنون مجددا این هفته نیروهای یگان امداد انتظامی با وضعیت تأسف باری در مقابل پیر و جوان از نمازگزاران و در مقابل درب اصلی مسجد جامع این شهر و هنگام خروج نمازگزاران، به نیروهای حزب اللهی حمله ور شدند و ابتدا به ساکن با باطوم و اسپری اشک آور و سنگ آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که تعدادی از آنان دچار خونریزی شدید شدند! این در حالی است که پس از بارها شکایت نیروهای حزب اللهی به دادسرای نظامی متأسفانه به جهت عدم برخورد مناسب دادسرای نظامی با نیروهای خاطی، برخورد بازدارنده ای با آنان صورت نگرفت و از همین رو بر اقدامات غیر قانونی و زشت خود در کتک کاری بدون حکم نیروهای حزب اللهی و با تحریک و آمریت استاندار مصمم تر شدند! متأسفانه با وجود بارها شکایت و تقاضای رسیدگی، چهار ماه اول که اصلا این پرونده ها را مسکوت گذاشتند و پس از چهار ماه تازه آقای "م . ا" را احضار و یک کارمند را کفیل او کرده و رها کردند!

عمق ضرب و شتم بی شرمانه روز جمعه این هفته به حدی بود که بسیاری از مؤمنین و پیر و جوان به صورت خودجوش و در اثر شدت خشم، شعارهای انقلابی بر علیه استاندار سر دادند. میزان گاز اشک آور استعمالی در محوطه مقابل مسجد جامع به حدی بود که تعدادی از مؤمنین و نمازگزاران که در حال خروج از مسجد بودند، دچار گازگرفتی شدید و اختلال در تنفس و بینایی شدند! گفتنی است به روی برخی نیروهای حزب اللهی نیز اسلحه کشیدند تهدید به تیراندازی نمودند! ناگفته نماند این درگیری با آمادگی کامل و برنامه ریزی قبلی صورت گرفت و هنوز بیانیه را نخوانده به نیروهایی که بیانیه در دستشان بودند حمله ور شدند!

جالب است که دقیقا شش ماه پیش در تاریخ 13/6/89 در اقدامی حساب شده که برخی زوایای پیچیده و غیر قابل باور آن به جهت مصالح نظام تاکنون به صورت علنی بازگو نشده و به وقت خود تشریح خواهد شد! ابتدا چماقدارانی برای ضرب و شتم نیروهای حزب اللهی گسیل کردند و پس از آن نیروی انتظامی بر اساس فرمان شفاهی فرماندار در اقدامی غیرقانونی با تمام توان و استفاده کامل از یگان ویژه برای ضرب و شتم و دستگیری نیروهایی که در مقام دفاع بودند و به آنها حمله شد، به میدان آمدند! و این در حال بود که مهاجمین در اثر هماهنگی نیروی انتظامی موفق به فرار شده و در آن شب نیز اقدامی برای بازداشت مهاجمین صورت ندادند: یعنی ظلمی آشکار و غیرقابل توجیه! در همین حال جمعی از مادران شهدا و رزمندگان در مقابل مسجد جامع اعلام کردند که در سفر آتی ریاست جمهوری کفن پوش مقابل خودروی وی خواهند آمد و اعتراض به این گونه جنایات حساب شده را که در دولت های گذشته بی سابقه بود، به وی اعلام خواهند کرد ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها