کد خبر: ۱۰۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
هر چند شاید کار بسیار دشواری باشد اما شاید بتوان از تصویر لحظه قرارداد حلافی در هیات فوتبال گیلان حدس زد این اتفاق در ساعات پایان شب رخ داده یا در روز؟
سعید حلافی

سایت گل- عقد قرارداد سعید حلافی با داماش  گیلان  آن هم در حالی که در روز آخر نقل و انتقالات نیم فصل گفته شد او به ملوان خواهد رفت سر و صدای زیادی به پا کرده است.
 
در این بین مسوولان هییات فوتبال گیلان و باشگاه داماش معتقدند این بازیکن شنبه شب حول و حوش ساعت 22 تا23 قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کرده اما ملوانی ها و مشخصا صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه می گویند بازیکن اخراجی نفت آبادان تازه صبح یکشنبه از اهواز به  تهران و سپس رشت رسیده  و حول و حوش ساعت 11 – یعنی 11 ساعت پس از پایان مهلت نقل و انتقالات – برگه  قراردادش را در این هیات انگشت زده و امضا کرده است.
 
در این میان البته تنها می توان به ساعت پرواز و بلیت هواپیمای اهواز به تهران  و سفر زمینی این بازیکن از رشت به تهران استناد کرد اما شب گذشته درودگر مدعی شد مدارکی دارد که ثابت می کند حلافی بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات ثبت کرده و در نقطه مقابل عابدینی که گفت ابتدا خبر نداشته این بازیکن با ملوان هم مذاکره کرده بو.ده و از انزلی به رشت پیچید است ،اعلام کرد با مدارک پرواز و ساعت سفر حلافی مشخص خواهد شد که ثبت قرارداد این بازیکن در موعد قانونی اش انجام شده است.
 
هر چند شاید کار بسیار دشواری باشد اما شاید بتوان از تصویر لحظه قرارداد حلافی در هیات فوتبال گیلان حدس زد  این اتفاق در ساعات پایان شب رخ داده یا در روز؟ اگر می توانید حدس بزنید و نظرتان را برایمان بنویسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها