کد خبر: ۱۰۲۴۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۵ دی ۱۳۹۱
مسئولان باشگاه مي‌توانستند غيبت دوشنبه را هم در ادامه مرخصي يكشنبه و با امر خير(!) توجيه كنند اما به وجود مشكلات و دلجويي شبانه‌ براي راضي كردن كاپيتان تيم‌ملي اقرار كردند.

سايت گل- جواد نكونام بعد از دو روز غيبت پرحاشيه در اردوي استقلال كه واكنش امير قلعه‌نويي را هم برانگيخته بود، ديشب رضايت داد در بازي با آلومينيوم استقلالي‌ها را همراهي كند. اما نارضايتي‌ها و قهر و آشتي‌هاي او از اردوي استقلال، آن‌قدر تكرار شده كه نمي‌توان به بازگشت‌هاي او خيلي مطمئن بود.

از ابتداي فصل دوازدهم كه نكونام به ايران بازگشته و پيراهن استقلال را بر تن كرد تا پايان نيم‌فصل اول هر روز زمزمه‌اي درباره پيشنهادهاي خارجي و تصميم او براي ترك استقلال به گوش مي‌رسيد. چنان كه هواداران استقلال دائما در مورد اين‌كه كاپيتان تيم ملي را تا پايان فصل در اختيار داشته باشند دچار ترديد بودند.

نطفه در 90 بسته شد: من خوشحال نيستم!

اما اولين حرف‌هاي جدي از زبان خود نكونام زماني شنيده شد كه او به استوديوي 90 رفت و رودرروي فردوسي‌پور نشست. اگرچه نكو دقايقي از علاقه به استقلال و اشتياقش براي پوشيدن لباس آبي سخن گفت اما تاكيد او بر اين نكته كه «در استقلال خوشحال نيست» پررنگ‌تر از ابراز علاقه‌اش بود. عادل بارها سعي كرد دليل اين ناخشنودي را از زبان هافبك استقلال بيرون بكشد اما توفيقي به دست نياورد و زهرش را با طعنه‌اي در هنگام خداحافظي نثار جواد كرد: «اميدوارم به زودي خوشحال بشي!»

تزريق خوشحالي؛ جلسه اول

آن شب نكو در مورد ماندن يا رفتنش از استقلال چيزي را قطعي نكرد و  همه چيز را به صحبت با مسئولان باشگاه موكول كرد. بلافاصله قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده دست به كار شدند و جلسات برگزار شد. يكي دو روز بعد از پخش 90 نكونام اعلام كرد گفتگو با مسئولان باشگاه تمام مشكلاتش را حل كرده و در استقلال ماندگار شده است. به نظر مي‌رسيد هافبك شماره 6 حالا كاملا «خوشحال است» و هواداران هم مي‌توانند بابت اين اتفاق خوشحال باشند.

اما خوشحالي نكونام دوام چنداني نداشت. فرهاد مجيدي به استقلال برگشت و در غوغاي رسانه‌اي اين اتفاق نكونام بدون سر و صدا در دو بازي جام حذفي مقابل سايپا و گهر حاضر شد و هيچ حاشيه‌اي نداشت. حتي شايعه انتقال بازوبند از رحمتي به او هم تحقق نيافت اما نكو همچنان بدون حرف و حديث پشت سر رحمتي براي استقلال وارد زمين مي‌شد. به نظر مي‌رسيد با آمدن مجيدي اگر دعوايي هم بر سر بازوبند باشد ميان ديگران است و ربطي به او ندارد. او همچنان خوشحال به نظر مي‌رسيد. اما فقط به نظر مي‌رسيد.

نكو رفته بود گل بچيند!

روزي كه فرهاد به تمرين استقلال آمد، در ميان خوشامدگوها خبري از نكونام نبود. غيبت نكو در تمرين يكشنبه، با بهانه تدارك مراسم عروسي سپري شد اما همچنان همه منتظر تماشاي اولين برخورد شماره 6 و شماره 7 بودند. اتفاقي كه روز بعد هم رخ نداد. اين بار كسي از امر خير صحبت نكرد. مديرعامل اقرار كرد كه «بالاخره در باشگاه‌هاي پرستاره يك مشكلاتي پيش مي‌آيد...» و قلعه‌نويي هم ضمن تاكيد بر بي‌ارزش بودن يك «تكه پارچه» گفت: «هنوز با جواد صحبت نكرده‌ام... بايد با او حرف بزنم!»

تزريق خوشحالي؛ جلسه دوم

از حرف‌هاي قلعه‌نويي 5 ساعت بيشتر سپري نشده بود كه خبرگزاري‌ها از حل مشكلات نكونام و حضور او در سفر هرمزگان خبر دادند. نكته اين‌كه در متن خبرها هيچ تلاشي براي انكار و تكذيب مشكلات نشده بود: «جواد نکونام که دو روزی است در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود پس از حل مشکلاتش و طی صحبت با مسئولان استقلال امروز همراه آبی‌پوشان برای برگزاری بازی با آلومینیوم به هرمزگان می‌رود.» اين در حالي بود كه مسئولان باشگاه مي‌توانستند غيبت دوشنبه را هم در ادامه مرخصي يكشنبه و با امر خير(!) توجيه كنند و حرفي از ناراحتي‌ها به ميان نياورند. اما ترجيح دادند به دلجويي شبانه‌ براي راضي كردن كاپيتان تيم ملي اقرار كنند.

بندر مه‌آلود؛ اين پايان ماجرا نيست

حالا جواد نكونام به همراه كاروان آبي به بندرعباس مي‌رود اما بعيد است ناراحتي‌هاي خود را با يك جلسه شبانه و سرپايي كاملا فراموش كرده باشد. طبيعتا كاپيتان تيم ملي هنوز هم چندان خوشحال نيست و دليل اين ناخشنودي مي‌تواند وضعيت جديدي باشد كه در استقلال به وجود آمده است. او امروز به بندر مي‌رود و در تيمي كه بازوبندش همچنان روي دست رحمتي است در ورزشگاه خليج‌فارس به ميدان مي‌رود. اما بعيد است در ميان اين موج‌هاي متلاطم، كشتي او و استقلال به سادگي به ساحل آرامش برسد. هافبك حساس آبي‌پوشان هنوز هم خوشحال نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها