کد خبر: ۱۰۲۳۹۰
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۵ دی ۱۳۹۱
در حالیکه بحرین همواره ادعای می کرد که ایران در امور کشورش دخالت می کند که پیشنهادی برای تشکیل کنفرانس "دوستان ایران" را داده بود و جالب اینکه مریم رجوی یکی از سرکردگان اصلی گروهک منافقین از پیشنهاد وزیر امور خارجه بحرین بسیار ذوق زده شده است.
مریم رجوی، از پیشنهاد وزیر خارجه بحرین برای تشکیل کنفرانس ”دوستان ایران” ذوق زده شده است. وی مدعی شد تشکیل این کنفرانس را اقدامی ضروری برای مقابله با دولت جمهوری اسلامی ایران و در راستای صلح،دوستی و برادری در منطقه لازم است .

به گزارش 598 به نقل از افکار نیوز ، همسر مسعود رجوی در حالی مدعی صلح و برادری شده است که در بسیاری از کشورهای جهان، نام گروهک منافقین در لیست سیاه تروریست ها قرار دارد و این گروهک در اکثر کشورها به فساد و جنایت شناخته شده هستند. مریم رجوی مدعی شده است که ایران آرامش کشورها منطقه را به مخاطره انداخته است و این در حالیست که گروهک منافقین در کشورهای همسایه به رسمیت شناخته نمی شود و مشروعیت ندارد.

شیخ خالد بن احمد آلخلیفه، وزیر خارجه بحرین، در فراخوانی که در روزنامه الاشرق الاوسط منتشر شد بر ضرورت تشکیل «کنفرانس دوستان مردم مظلوم ایران» تأکید کرد. در ادامه این فراخوان معاون وزیر خارجه بحرین سفیر حمد العامر گفت: «زمان آن رسیده است که به وضعیتی که بر مردم ایران از سرکوب آزادیها و تبعیض و نابرابری توسط نظام می‌گذرد توجه کنیم». وزیر امور خارجه بحرین در حالی نگران نقض حقوق بشر! در ایران است که سازمان عفو بین الملل بارها نسبت به نقض حقوق بشر در بحرین هشدار داده است.

مریم رجوی ضمن ابراز ذوق زدگی خود از برپایی این کنفرانس به وزیر امور خارجه بحرین اطمینان داد که از سراسر جهان شخصیت های سیاسی و حقوقدانان زیادی در مراسم شرکت خواهند کرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها