بیش از نیمی از کاربران اپراتور دوم تلفن همراه کشور از خدمات این شرکت ناراضی هستند.
بیش از نیمی ازشرکت کننده گان در نظر سنجی البرز اعلام کردند که ازخدمات شرکت ایرانسل رضایت ندارند.
این
گزارش حاکیست در نظرسنجی البرز بیش از 48هزار نفرشرکت کردند که ازاین میان
بیش از نیمی ازشرکت کنندگان نارضایتی خود را از خدمات شرکت مذکور اعلام
کردند.
از میان 48020شرکت کننده در نظرسنجی مذکور با سه گزینه بله
،تاحدودی و خیر درقبال سوال "آیا از خدمات ایرانسل راضی هستید؟ " مواجه
شدند که ازاین میزان شرکت کننده بیش از 24240نفر برابر 48/50 درصد
باانتخاب گزینه خیر از نارضایتی خود ازخدمات این شرکت خبر دادند.
ازاین میزان شرکت کننده 10569نفر برابر 01/22درصد با انتخاب گزینه دوم تاحدودی از خدمات این شرکت مخابراتی اعلام رضایت کردند.
انتخاب کنندگان این گزینه کمترین میزان رای را بخود اختصاص دادند.
اما
ازمیان شرکت کنندگان مذکور 51/27 درصد نیز از خدمات شرکت مذکور کاملارضایت
دارند که این میزان رای برابر بود با 13210نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی
البرز.
فاصله زیاد نارضایان استفاده کننده ازخدمات شرکت ایرانسل نشان از وجود ضعف های جدی در مدیریت این شرکت است .