کد خبر: ۱۰۲۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
يك مقام نظامي انقلابيون ليبي گفت كه تنها پايگاه سرت براي ديكتاتور ليبي باقي مانده و از اين پايگاه براي بمباران شهرها و مناطق نفتي استفاده مي‌كند.
به گزارش فارس، "سرهنگ خلبان قاسم " مسوول هماهنگي گروه كار ليبي(منسق مجموعه العمل الليبيه) در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به وقوع چنددستگي از دو روز پيش در شهر سرت پناهگاه اصلي معمر قذافي ديكتاتور ليبي، از اعدام دهها نفر از نيروهاي قذافي به دليل نافرماني و خودداري از كشتن مردم و انقلابيون خبر داد.

وي تصريح كرد: به دنبال اختلاف و چند دستگي ايجاد شده در اردوگاه قذافي و خودداري برخي از نيروها از كشتار مردم تا كنون بيش از 20 نفر از اين نيروها اعدام شده اند.

نجعه افزود: قذافي هم اكنون فقط پايگاه سرت برايش باقي مانده است كه از آن براي بمباران مردم و انقلابيون در مناطق نفتي استفاده مي كرد.

وي گفت: اينك مردم براي كمك به انقلابيون مستقر در اين مناطق در حال حركت به سوي آنها هستند تا به طور كامل اين مناطق را آزاد كنند.

مسوول هماهنگي گروه كار ليبي با تاكيد بر اين كه تنها نيروي هوايي براي قذافي باقي مانده است؛ گفت: بعيد است خلباناني كه انبارهاي آذوقه را بمباران مي كنند ليبيايي باشند.

وي هشدار داد كه قذافي ممكن است با هدف كشتار گسترده مردم، شهرها را نيز بمباران كند.

نجعه خاطرنشان كرد: اقدامات قذافي انقلاب مردمي را متوقف نخواهد كرد و انقلابيون به وي در پايتخت حمله خواهند كرد و به عزيزيه در طرابلس خواهند رسيد و قذافي را درهم خواهند كوبيد همانطور كه گردان بن عمر در شهر بندري بنغازي را درهم كوبيدند.

وي درباره اقدام شوراي ملي انتقالي مبني بر تعيين عمر حريري براي رهبري عمليات ميداني مردم انقلابي ،گفت: طبق اطلاعات به دست آمده حريري شخصي با كفايت و ملي گراست و مردم ليبي را دوست دارد و آنها را سرافكنده نخواهدكرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها