کد خبر: ۱۰۲۲۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۴ دی ۱۳۹۱
آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر
یحیی که در اولین آزمون رسمی خود توانست با گلباران ملوان در جام حذفی یک شب رویایی را برای خود و هواداران رقم بزند، امیدوار است تا نیم فصل دوم را نیز با یک پیروزی برابر نفت آبادان قعر نشین آغاز کند تا سیر صعودی را در دستور کار قرمزپوشان پایتخت قرار دهد.
نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از فردا با انجام 9 بازی آغاز می شود. از مهمترین دیدار های هفته اول می توان به میزبانی کرمان و هرمزگان از قهرمان و نائب قهرمان نیم فصل اول اشاره کرد .

به گزارش "بولتن نیوز" هر چند دیدار خانگی پرسپولیس متحول شده با صنعت نفت قعرنشین نیز می توان حساسیت های خاص خود را داشته و از دیدارهای مهم به شمار بیاید.

فولاد-داماش گیلان؛ شمالی ها در دام جنوب

فولاد خوزستان که در نیم فصل اول توانست با هدایت حسین فرکی، درخشان ظاهر شود و در پایان بر جایگاه سوم جدول تکیه بزند، در این روز میزبان شاگردان حمید درخشان است که نتوانسته بود انتظارات هوادارن را برآورده کند و به رتبه ای بهتر از یازدهم دست یابد. شاید حداقل امتیاز بتواند حمید درخشان و شاگردانش را راضی از جنوب به شمال راهی کند اما مطمئنا تنها 3 امتیاز است که می تواند فرکی را امیدوار به ادامه راه و قهرمانی در لیگ برتر نماید.

ذوب آهن-فجرسپاسی؛ پیرمرد میهمان نصف جهان

ذوب آهن اصفهان که یکی از بدترین سال های فعالیت خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد در حالی به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز می رود که محمود یاوری به عنوان باتجربه ترین مربی ایران هدایت این تیم جوان را بر عهده دارد. هر چند هواداران ذوب آهن امیدوار بودند با حضور فرهاد کاظمی بروی نیمکت، مشکلات تاکتیکی تیم حل گردد اما کاظمی نشان داد کربکندی کمترین نقش را در نتیجه گیری ضعیف ابتدی فصل ذوب آهن داشت و این تیم با مشکلات ریشه ای دست و پنجه نرم می کند. باید منتظر ماند و ذوب آهن برای اثبات و بهبود جایگاه خود در جدول می تواند بر شاگردان پیرمرد غلبه کند یا خیر؟!

پیکان-صبای قم؛ انگیزه مضاعف عبدالله ویسی

هرچند نتایج درخشان فصل گذشته عبدالله ویسی در صبای قم حدس و گمان ها را به سمت تداوم حضور وی در این تیم پیش می برد اما اختلاف ویسی و مسئولان صبا به یکباره ساز جدایی این دو را از یکدیگر کوک کرد تا هوادارن صبای قم دل خوشی از مربی سابق خود نداشته باشند. اما از سوی دیگر ویسی که برای اثبات توانایی های خود به پیکان تازه لیگ برتری شده پیوسته بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند. اما به نظر می رسد انگیزه ویسی در این دیدار بیشتر از سایر دیدارهای لیگ است چرا که او همچنان معتقد است رفتار مسئولان صبا با وی که چنین نتایج درخشانی را رقم زده بود شایسته نبود.

ملوان-گهردورود؛ ملوانِ سیلی خورده میزبان قعرنشین لیگ

شاگردان محمد احمدزاده که با قبول شکست سنگین برابر پرسپولیس وداع تلخی با جام حذفی داشتند، می توانند امیدوار باشند با یک پیروزی دلچسب در انزلی و در برابر تیم قعر نشین گهر دورود تا حدی به وضعیت روحی خود سر و سامان دهند. مگر آنکه فوتبال روی دیگر خود را به انزلی چی ها نشان دهد . از دست دادن امتیاز در این دیدار می تواند احمدزاده و یارانش را در آستانه ورود به یک بحران اساسی قرار دهد.

راه آهن-نفت تهران؛ نفتی ها گربه سیاه دایی؟!

علی دایی که در جام حذفی شکست تلخی را برابر نفت آبادان تجربه کرد در اولین دیدار از نیم فصل دوم لیگ برتر برابر دیگر تیم نفتی، یعنی نفت تهران قرار خواهد گرفت. باید منتظر ماند و دید آیا می توان نفتی ها را گربه سیاه علی دایی خواند یا خیر؟!

مس کرمان-سپاهان؛ سپاهان در اندیشه تثبیت صدرنشینی

سپاهان اصفهان که در دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ، صدرنشینی را از آبی پوشان پایتخت پس گرفت امیدوار است با غلبه بر مس در کرمان جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد. به نظر می رسد نبرد عنایتی و گلزنان سپاهان در این دیدار سرنوشت ساز خواهد بود و تیمی پیروز خواهد شد که گلزنانش موفق تر عمل کنند.

پرپولیس-نفت آبادان؛ پرسپولیس ایرانی وارد می شود!

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی به شکلی نامعلوم از ایران خارج شد تا حکم سرمربی گری یحیی گل محمدی تثبیت شود. یحیی که در اولین آزمون رسمی خود توانست با گلباران ملوان در جام حذفی یک شب رویایی را برای خود و هواداران رقم بزند، امیدوار است تا نیم فصل دوم را نیز با یک پیروزی برابر نفت آبادان قعر نشین آغاز کند تا سیر صعودی را در دستور کار قرمزپوشان پایتخت قرار دهد.

برنامه هفته هجدهم ليگ برتر به شرح زير است:

سه‌شنبه 5 دي ساعت 15

فولادخوزستان - داماش ورزشگاه تختي اهواز

ذوب‌آهن - فجرسپاسي ورزشگاه فولادشهر

پيکان - صباي‌قم ورزشگاه تختي‌تهران

ملوان - گهردرود ورزشگاه تختي انزلي

راه‌آهن -نفت‌تهران ورزشگاه اکباتان

مس‌کرمان - سپاهان ورزشگاه امام علي

سه‌شنبه 5 دي ساعت 17:30

پرسپوليس -نفت‌آبادان ورزشگاه آزادي

چهارشنبه 6 دي

سايپا - تراکتورسازي ورزشگاه انقلاب ساعت 15

آلومينيوم -استقلال ورزشگاه خليج‌فارس ساعت 17:30

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها