کد خبر: ۱۰۲۰۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۳ دی ۱۳۹۱
پس از مصاحبه محمدعلی امانی معاون سیاسی شهید لاجوردی با نشریه اشارت در خصوص فعالیت جریانات نفاق در سالهای اولیه انقلاب و برخورد هوشمندانه شهید لاجوردی، یکی از سایت‌های فتنه‌گر ضمن حمایت از منافقین به موضع‌گیری علیه این مصاحبه پرداخت.
به گزارش 598 به نقل از گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از افشاگری صورت گرفته مبنی بر همدستی بهزاد نبوی با گروهک تروریستی منافقین که طی مصاحبه‌ای با محمدعلی امانی (معاون سیاسی شهید لاجوردی) در نهمین شماره مجله اشارت به چاپ رسیده است، رسانه‌ جریان فتنه که توسط عناصر روزنامه‌های زنجیره‌ای چون شرق اداره می‌شود، طی اقدامی شتاب زده که نشان از دستپاچگی فتنه‌گران می‌دهد، سعی در لاپوشانی حقیقت و ماهیت منافقانه سران و رهبران جریان فتنه می‌کنند.

امانی در مصاحبه با اشارت از تحلیل شهید لاجوردی درباره همدستی بهزاد نبوی با فرقه تروریستی منافقین و اینکه چگونه این شهید بزرگوار با تیزبینی و بصیرت مثال زدنی‌اش مانع گسترش این ارتباط می شد سخن به میان می‌آورد.

بهزاد نبوی

امانی با نقل خاطره‌ای از آخرین لحظات اعدام محمدرضا سعادتی، یکی از اعضای منافقین، می‌گوید: بهزاد نبوی به شدت مایل و پیگیر بود تا سعادتی را ببیند و شهید لاجوردی علی‌رغم درخواست شهید رجایی از وی مبنی بر دیدار این دو نفر پیش از اعدام سعادتی، مانع این دیدار می‌شود.

اما این رسانه حامی فتنه در تنظیم این خبر به شدت اکراه دارد تا از نام منافقین برای این گروهک تروریستی استفاده کند و همچنین در این مطلب برای افرادی که دستشان تا مرفق به خون کودکانی چون فاطمه طالقانی 3 ساله آلوده است مظلوم نمایی و دلسوزی می‌کنند و اعدام شدن این افراد را غیرقانونی می‌داند، که البته این خود به خوبی از ارتباط رسمی این سایت با گروهک تروریستی منافقین خبر می‌دهد.

اما نکته جالب آن‌جاست که جیغ بنفش این پادوهای منافقین خود دلیل دیگری مبنی بر همدستی سران جریان فتنه با گروهک تروریستی منافقین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
۰
۰
جان مادرتون بگید چرا در زمان اینها که شما میگید فتنه گرن،منافقن، بی دینن و....... وضع کشور اینطوری نبود؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها