کد خبر: ۱۰۲۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۳ دی ۱۳۹۱
اگر برای مجیدی کارت بازی صادر شد، به فیفا شکایت خواهیم کرد.از صبح هم پرینت تمام مصاحبه ها را گرفته ایم و منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، ابهامات در نحوه عقد قرارداد با مجیدی همچنان وجود دارد و علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهاراتی دو پهلو داشته که بیش از گذشته فضا را پلیسی می کند. او گفته است دراین زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. ما روز گذشته نام لیام ردی را از فهرست خود خارج کردیم و فرهاد مجیدی به جای این بازیکن به استقلال آمد. شب گذشته کارهای ثبت انجام شد و قول دادیم که ظرف چند روز آینده پول ردی پرداخت شود تا کارت مجیدی صادر شود.»

 

فتح الله زاده بهتر از ما می داند که خروج نام یک نفر از لیست به منزله این نیست که تو روی نام او «لاک »بگیری و بگویی خلاص! خروج نام یک بازیکن مستلزم تنظیم فرم فسخ قرارداد است. یک فرم رسمی و مشخص که در آن شماره قرار داد بازیکن و مبلغ آن ذکر شده و حتی چگونگی توافق مالی برای جدایی هم در آن می آید. دو طرف آن را امضا و مهر و اثر انگشت می زنند. آن فرم به تایید هیئت فوتبال استان می رسد و بعد به سازمان لیگ ارسال می شود تا نام آن بازیکن از فهرست تیم خارج شود.

 

آنچه مسلم و محرز است لحظه ای که قرارداد مجیدی ثبت شد، درباره فسخ رسمی قرارداد لیام ردی هیچ اقدامی صورت نگرفته و این را در مصاحبه های بهروان می توان دید. صدور کارت بازی مجیدی ربطی به دادن پول به ردی ندارد بلکه به فسخ قرارداد او ربط دارد اما فتح اله زاده تلاش دارد بگوید در این باره تخلفی انجام نشده است.

 

مدیرعامل یک تیم لیگ برتری شهرستانی در این باره می گوید:« تخلف در ثبت قرارداد مجیدی راشنیده ام . خودم به آیین نامه اشراف کامل دارم و همه آنچه نوشته شده عین واقعیت است.من برای عقد قرارداد با یک بازیکن همین مشکل را داشتم و با آقایان شهبازی و صدیقی در سازمان لیگ و حسن زاده در کمیته انضباطی تماس گرفتم اما گفتند اول باید جای خالی در لیست تیم خود داشته باشی بعد قرارداد ببندی. حتی شهبازی روی 21بازیکن تاکید کرد و به من گفت: « اگر آن بازیکن مدنظر را جذب کنید تیمتان 22بازیکن دارد و غیر قانونی است. »

 

او که نمی خواست نامی از او برده شود ادامه داد:« حتی به من توصیه کردند که با بازیکن مدنظرمان، فعلا قرارداد داخلی ببندیم تا جای دیگری نرود و بعد که توانستیم لیست را خالی کنیم او را جذب کنیم.»

 

وی تصریح کرد: « برای استقلالی ها احترام زیادی قائلیم اما تافته جدا بافته نیستند.آن بازیکن مدنظرمان را نتوانستیم به دلیل همین قانون جذب کنیم و حالا هم اگر برای مجیدی کارت بازی صادر شد، به فیفا شکایت خواهیم کرد.از صبح هم پرینت تمام مصاحبه ها را گرفته ایم و منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم.»

 

او وقتی درجریان حرفهای فتح اله زاده قرار می گیرد می گوید: « همه جا قانون حرف اول را می زند اما انگار برای فدراسیونی ها قول حاجی یعنی قانون. اینکه می گوید قول داده ایم پول ردی را بدهیم تا کارت مجیدی صادر شود را برای هر کسی در فیفا تعریف کنیم یکراست راهی دارالمجانین می شود! مگر قانون ربطی به قول و قرار دارد؟ شما تا لحظه آخر لیام ردی را در لیست داشه و احتمالا هنوز هم دارد اما به جایش بازیکن گرفته اید. با شعور مردم بازی نکنید لطفا".»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها