کد خبر: ۱۰۱۹۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۳ دی ۱۳۹۱
اعضای تیم استقلال با خرید چند مهره جدید قصد داشتند که به فصل نقل وانتقالات پایان دهند و با نظرات جدید و قدیم خود اوضاع را در نیم فصل دوم پیش ببرند، آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  اعضای مسئول تیم استقلال  با اصرار امیر قلعه نوعی درصدد جذب یک بازیکن خارجی هستند که قرار است در پایان وقت اداری  فصل نقل و انتقالات قرار داد رسمی خود را به ثبت برساند و بتواند در نیم فصل  دوم آبی ها را همراهی کند.  این اتفاق قرار است در حالی رخ دهد که یک هافبک جدید قرار دادش را با استقلال ثبت می کند. این بازیکن  هافبک راست و هافبک  نفوذی است و می تواند در این  دو پست استقلال را همراهی کند.  البته عنوان شده است که وی 30 ساله است و بصورت قرضی قرار است آبی ها را شش ماه همراهی کند و پس از آن به تیم خودش باز گردد.

 این هافبک در لیگ صربستان حضور دارد و سابقه بازی در لیگ هلند و بلژیک را دارد اما قرار است بصورت 6 ماهه با آبی ها قرار داد جدید امضا کند البته در این خصوص شنیده می شود که اعضای تیم استقلال به همراه مسئولین این تیم مبلغ بازی های این هافبک را تماشا کردند و اعلام داشتند که دراین خصوص  اقداماتی صورت گرفته است که قرار است ظرف چند ساعت آینده نهایی شود.

 این بازیکن جمعه وارد تهران شده است و حتی در تمرینات این تیم شرکت نکرده است زیرا امیر قلعه نوعی وی را تائید کرده است اعلام شده که این بازیکن می تواند به استقلال در دو پست اعلام شده یاری رسانده و این تیم را همراهی کند.

 شایان ذکر است:  اعضای تیم استقلال با عقد قرار داد وی البته اگر مشکلی ایجاد نشود فهرست خود را تکمیل  می کنند و دیگر نیازی به  بازیکن جدید ندارند زیرا امیر قلعه نویی  در این خصوص  و در این پست اصرار به جذب بازیکن داشت.

** اشجاری جای جباری را پر کرد

 اعضای تیم استقلال در بازی با گهر درود با اوضاع خاصی روبه رو شدند ودر مورد گلزنی با مشکلاتی خاص روبه رو شدند که  نهایت امیر قلعه نوعی تصمیم گرفت در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند تا در نهایت بتواند  با به ثمر رساندن یک گل به مرحله بعدی صعود کند.

گفتنی است:  در بازی های قبل و پس از حضور مجتبی جباری در ترکیب تیم استقلال، عنوان شد که مهاجمان و دیگر هافبک ها از حضور وی استقبال کردند و اعلام داشتند که این بازیکن  با اوضاع کاملا ایده آل در تمرینات استقلال و در ترکیب این تیم حاضر می شود و می تواند،  برای به ثمر رساند گل توسط مهاجمان و تغذیه هافبک ها و اعضای خط حمله اقداماتی اصولی را انجام دهد، و برای تیم مثرثمر باشد ، اما در بازی با گهر امیر قلعه نوعی ترجیح داد که از وی در ترکیب اصلی استفاده نکد و عنوان می شد که احتمالا وی این بازی را از دست می دهد  اما جباری در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و شرایط را تغییر داد.
 گفتنی است:  این بازی حد بازی گهرجای خود را به حسن الشجاری بدهد این بازیکن  که برای نیم فصل دوم در تمرینات استقلال حاضر می شود با این تیم قرار داد امضا کرده است با شرایط خاص روبه رو شده است و جایگزین مجتبی جباری  در این بازی شد،  زیرا جباری به تازگی در ترکیب قرار گرفته است و هنوز خود را با شرایط  وفق نداد بود که الشجاری با ارسال توپ به سمت دروازه گهر شرایط را برای گلزنی موسوی فراهم کرد تا دراولین دیدار خود با شرایط روبرو شود که برای آبی ها گلزنی کند.

**200 بلیط برای آبی ها به جای 600 بلیط

 اعضای تیم استقلال  با شرایط خاص در مقابل  گهر ظاهر شدند واین تیم را همراهی کردند استقلالی ها که راضی به انجام این بازی بتواند،  توانستند تنها 200 عدد بلیط  را برای هواداران خود دراختیار بگیرند زیرا  

در این بازی گهری ها میزبان بودند و این موضوع باعث شد که اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی برای این بازی آماده شوند، زیرا اوضاع کاملا متفاوت پیش رفت و اعضای تیم استقلال در حالی که تصور دریافت 600 بلیط برای هواداران خود را داشتند با اوضاع متفاوتی روبرو شدند و 400 بلیط توسط مسئولان برگزار کننده بازی برای آبی ها کسر شد و تنها 200 هوادار تیم استقلال شرایط حضور در استادیوم درود را بدست آوردند.
گفتنی است، اعضای تیم استقلال پس از مشکلاتی در مرکز شهر بدلیل ازدحام جمعیت داشتند به دریافت سهمیه در این شهر برای هواداران خود نیز اعتراض کردند زیرا معتقدند که مسئولان برگزار کننده بازی در این خصوص لطف زیادی به آبی ها نداشتند و این موضوع در شهری که در این تیم مهمان بود باعث افت روحیه اعضای این تیم شد.

**‌ قول ویژه مدیریت استقلال به دریافت ایزو کادر پزشکی

کادر پزشکی و کلینیک تیم استقلال توانستند با دریافت دو ایزوی معتبر به عنوان موفق ترین کلینیک باشگاه ها معرفی و اعلام شدند و در این مورد مدیر عامل تیم استقلال قرار است اقدامی جالب توجه را انجام دهد که به نفع اعضای کادر پزشکی این تیم باشد.

بر اساس این گزارش، دکتر نوروزی به عنوان مسئول و سرپرست این کلینیک عنوان مدیریت کیفیت را در این کلینیک بدست آورد و آبی ها در این خصوص با شرایط متفاوتی روبرو شدند زیرا نام باشگاه استقلال در این میان مطرح شده است و اعضای این تیم در مورد دریافت ایزو صاحب عنوان شدند.

از طرفی عنوان شده است که مشتریان حاضر در این کلینیک از امکانات و شرایط موجود رضایت کامل دارند و این موضوع نیز منجر به دریافت یک ایزوی دیگر شده است عنوان شده است که مدیریت تیم استقلال قصد دارد بدلیل ایجاد چنین شرایط جایزه ویژه ای را برای کادر پزشکی این تیم در نظر بگیرد و این جوایز ویژه به مدیریت پزشکی تیم استقلال تعلق می گیرد که در این خصوص شرایط کل تیم را با تغییراتی روبرو کرده است که کاملا به نفع این تیم است.
شایان ذکر است، علی فتح الله زاده معتقد است که کادر پزشکی تیم استقلال در داخل باشگاه و تیم نیز شرایط کاملا ایده آل را ایجاد کردند که به نفع این تیم و نتایج بدست آمده است و اعضای کادر فنی نیز از این شرایط رضایت کامل دارند.

** استقلال امیدوار به بازی با ابومسلم در آزادی / تلاش برای عدم حضور در مشهد

اعضای تیم استقلال برای بازی با ابومسلم در مشهد آماده می شوند، استقلالی ها دیدار با گهر را در درود با شرایط خاص پشت سر گذاشتند و این موضوع باعث شد که اعضای این تیم برای میزبانی در بازی با ابومسلم امیدوار باشند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، برای مرحله بعدی جام حذفی باید به مصاف ابومسلم مشهد بروند اما قرعه کشی برای میزبانی این دیدار انجام نشده است، اما تصور می شود که استقلال امیدوار به میزبانی در این بازی
است زیرا بازی قبلی خود را در درود و با شرایط خاص برگزار کرده است و از طرفی ابومسلم در خانه خود به حریف غلبه کرده است به همین دلیل اعضای این تیم انتظار حضور در آزادی را برای بازی با ابومسلم دارند از طرفی عنوان شده است که استقلال در این خصوص وارد عمل شدند و عنوان کردند که میزبانی در مشهد به اندازه بازی در درود برای این تیم مشکل ساز است زیرا ابومسلم هیچگاه میزبان خوبی نبوده و استادیوم مشهدی ها برای مهمان این تیم ایده آل نیست.

گفتنی است، اعضای این تیم در این خصوص اقداماتی را انجام دادند و پرس و جوهای لازم انجام شده است تا شرایط برای انجام این بازی در استادیوم آزادی فراهم شود.
آبی ها در این خصوص امیدوار به میزبانی هستند و تمایل ندارند در این مورد به مسئله دیگری فکر کنند که خلاف تصورات آنهاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها