کد خبر: ۱۰۱۹۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۳ دی ۱۳۹۱
کارشناس مدیریتی گفت: سرمربی پرسپولیس با باشگاه پرسپولیس قرار داد بسته است و براین اساس پرسپولیسی ها می توانند تا پایان قرار داد از ژوزه در تیم های پایه شان استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ شاکری در مورد نصیر زاده بيان کرده بود که وي به خاطر نداشتن اطلاعات لازم در مباحث حقوقی به ماده 14 آئین نامه در مورد پرونده مانوئل ژوزه اشاره داشته است و این ماده ناظر بر بازیکنان است و در ماده 16 فسخ قرار داد  اشاره شده که یک طرفه امکان پذیر نیست

هوشنگ نصیر زاده کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال در اين خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس آئین نامه ای را اشاره می کند که مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان است و در ماده 16  او نکته ای درباره عدم امکان پذیری فسخ قرار داد یک طرفه بیان نشده است.

نصیر زاده در ادامه اظهار داشت: هر دو ماده 14.16 درباره مقررات نقل و انتقالات بازیکنان است من و شاکری در مورد یک قانون صحبت کردیم.
 کارشناس مدیریتی گفت:  باشگاه پرسپولیس  بر اساس ماده 16  به چند دلیل می تواند قرار داد ژوزه را فسخ کنند که یکی از این دلایل این است ژوزه تا الان بی نظمی های انجام داده و بدون اجازه مدیر عامل به پرتغال رفته و در حالیکه پرسپولیس در گیر جام حذفی بود.

 وی در ادامه بیان داشت:  ژوزه بر اساس ماده 14 دلیل بودجه ای که بتواند قرار دادش را به صورت یک طرفه فسخ کند تا الان نداشته است باشگاه پرسپولیس  حقوق عقب افتاده ژوزه هم پرداخت کرده و بر اساس مدارک موجود فیفا حق را به سرخپوشان خواهد داد.

 کارشناس مدیریتی گفت:  سرمربی پرسپولیس  با باشگاه پرسپولیس  قرار داد بسته است و براین اساس پرسپولیسی ها می توانند تا پایان قرار داد از ژوزه در تیم های پایه شان استفاده کنند.

 وی تصریح کرد:  ژوزه به جای اینکه مشکلاتش را با مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح کند شکایتش را به فیفا ارائه داد که اقدامتش درست نبوده است

نصیر زاده عنوان کرد:  شاکری مشاور حقوقی پرسپولیس برایم تخصص حقوقی قائل نیست پس چرا دعوت به همکاری با تیم سرخپوشان می کند من به قول شاکری کارشناس داوری و مدیریت هستم وافکار اتم در مورد پرونده مانوئل ژوزه به ضرر پرسپولیس  تمام می شود و نفعی برای این تیم نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها