کد خبر: ۱۰۱۹۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۳ دی ۱۳۹۱
نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در جلسه مشترک با رئیس رسانه ملی طرح‌های مختلفی را پیرامون برگزاری بهتر برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند.

به گزارش 598 به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته (شنبه) جلسه مشورتی عزت‌الله ضرغامی رئیس صدا و سیما پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 92 با حضور شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی در سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این جلسه که با حضور 4 تا 5 نفر از شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی همراه بود، دانشجویان انتقادات خود را به سازمان صدا و سیما با رئیس رسانه ملی مطرح کردند.

نحوه پرداختن صدا و سیما به مسائل فرهنگی و اجتماعی، تحول در علوم انسانی و جنگ نرم، وضعیت سریال‌های شبانه و تولیدات صدا و سیما، وضعیت صدا، اولویت‌های صدا و سیما در برنامه‌ها، پیشرفت عدالت و تعامل صدا و سیما با تشکل‌های دانشجویی مهمترین محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

 همچنین در این جلسه طرح‌های مختلفی پیرامون برگزاری بهتر برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری مطرح و مورد استقبال مسئولین واقع شد.

در این جلسه مقرر شد که هر ماه یکی از معاونین صدا و سیما با اعضای شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی جلسه خصوصی برگزار کرده و از نظرات و انتقادات و پیشنهادات در جهت بهبود برنامه‌های انتخاباتی استفاده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها