کد خبر: ۱۰۱۸۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۲ دی ۱۳۹۱
فردا(یکشنبه) به تهران می رویم تا برای بازی روز سه شنبه مقابل پرسپولیس آماده شویم. تحول پرسپولیس تاثیری در کار تیم ما ندارد و انشاالله می رویم تا به آنچه می خواهیم دست یابیم.
KAABI-SALEHI
حسین کعبی- خلیل صالحی

 به گزارش 598 به نقل از سایت گل- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان از جذب 7 بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد و گفت:ما در لیست اولیه خود 4 جای خالی داشتیم و در نقل و انتقالات نیم فصل هم قرارداد 5 بازیکن تیم فسخ شد.ابوذررحیمی، دیه گو ملو،مارکوشیمیج، مصطفی صبری و سعید حلافی نفراتی بودند که رسما" از تیم جدا شدند و فسخ قرارداد آنها هم به هیئت فوتبال ارائه گردید.

صالحی ادامه داد: در مجموع با فسخ قرارداد این نفرات 9 جای خالی داشتیم و در نیم فصل می توانستیم 7 بازیکن را جذب کنیم که با عساکره، کعبی، کیانی، رمضانی، سرلک، ماچادو و برهی قرارداد بستیم و دو جای خالی داریم که براساس آیین نامه نقل و انتقالات می توانیم در طول بازی ها دوبازیکن آزاد به خدمت بگیریم و در این راه هم رایزنی هایی داشته ایم و احتمالا این دو بازیکن را هم با توجه به نیازهایی که سرمربی اعلام می کند به خدمت خواهیم گرفت.


مدیرعامل و کاپیتان سابق برق شیراز افزود:با فسخ قرارداد این 5 بازیکن و با توجه به ارقامی که با آنها توافق کردیم و همچنین پولی که بابت جذب 7 بازیکن باید بپردازیم ، مابه التفاوتی حدود یک میلیارد و سیصدمیلیون تومان به نفع باشگاه صرفه جویی شد. قرارداد بازیکنی مانند رحیمی ، پاداش های خاصی داشت که هزینه زیادی را به باشگاه تحمیل می کرد و افزایش قیمت دلار هم روی قیمت ملو و شیمیچ تاثیر بسیاری داشت که با درنظر گرفتن این موارد می توان گفت در نقل و انتقالات نیم فصل هم در بعد فنی و هم در بعد مالی عملکرد خوبی داشتیم.

جوانترین سرمربی تاریخ لیگ ایران در خصوص فسخ قرارداد با حلافی هم اظهار داشت: حلافی سرمایه فوتبال این دیار است اما او قبلا هم مواردی داشته که در قراردادش از او تعهد گرفته شده بود که در صورت بی انضباطی قرارداد وی به طور یک جانبه فسخ می شود. کمیته انضباطی رای به جدایی او داد و من هم عصر امروز با وی جلسه ای داشتم. او به هواداران توهین کرده بود. هوادارانی که سرمایه اصلی باشگاه هستند و چنین بازیکنی نمی توانست در باشگاه حضور داشته باشد. حلافی در ورزشگاهی مرتکب این رفتارها شد که تندیس استاد دهداری که مذبی خود من بوده در آن قرار دارد و اگر مقابل او مماشات می کردیم به آرمان ها و مکتب دهداری و هواداران خود بی احترامی کرده بودیم و این اصلا شدنی نبود.

مشاور سابق مدیرکل تربیت بدنی فارس خاطرنشان کرد:فردا(یکشنبه) به تهران می رویم تا برای بازی روز سه شنبه مقابل پرسپولیس آماده شویم. تحول پرسپولیس تاثیری در کار تیم ما ندارد و انشاالله می رویم تا به آنچه می خواهیم دست یابیم.

بازیکن سابق تیم های سپه آبادان و ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه دو بازیکن آزاد مدنظر آنها داخلی خواهند بود یا خارجی گفت: در وهله اول باید سرمربی نیازهای تیم را اعلام کند و آن گاه با نگاه به بازار و بازیکنان آزاد موجود، در این باره تصمیم خواهیم گرفت هر چند خودم تصور می کنم باید به دنبال بازیکن خارجی آسیایی باشیم.

صالحی درپایان در خصوص جام حذفی و نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بعدی ما در جام حذفی در اصفهان برابر سپاهان است و برنده آن دیدار احتمالا حریف استقلال در نیمه نهایی خواهد بود.ما قصد داریم به این جام نگاهی جدی داشته باشیم و در نیم فصل دوم لیگ برتر هم با حمایت هواداران به دنبال کسب جایگاهی مطمئن در جدول خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها