کد خبر: ۱۰۱۷۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۲ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - قرارداد استقلال با فرهاد مجیدی ثبت شد تا خیال بسیاری از هواداران استقلال برای حضور بازیکن محبوب شان راحت شود.

علی فتح الله زاده که قرار بود خودش همراه با فرهاد مجیدی به هیات فوتبال تهران برود در آخرین لحظه از این تصمیم پشیمان شد. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« باتوجه به اینکه چند نفر از معاونان باشگاه تهران نبودند ، من خودم قصد داشتم با آقا فرهاد به هیات بروم اما چون امروز اخرین فرصت نقل و انتقالات است خیلی برنامه فشرده ای داشتم و خلاصه خود آقا فرهاد هم گفت وقتی معاونان دیگر باشگاه هستند نیازی نیست خودم بروم. برای همین در آخرین لحظه از امیر عرب و سید مهدی علوی خواستم تا همراه مجیدی به هیات تهران بروند. الان که با هم حرف می زنیم قرارداد او دیگر امضا شده است و خیال ما هم راحت.»

فتح الله زاده درباره قصه توسی و پر بودن لیست استقلال هم گفت:« اگرچه امروز فرصت نقل و انتقالات تمام می شود ولی چون آقای حسن زاده نیستند ، قرار شد تا فردا کمیته انضباطی برای بازیکنانی که تیم های شان را ول کردند و رفتند تصمیم گیری کند. ما جای خالی داریم و اگر توسی قراردادش فردا فسخ شود جای او یک هافبک مجارستانی را می خریم که به تهران آمده است.»

فتح الله زاده درباره جنجال بر سر تصاویر منتشر شده از لیدرهایی که علیه مجیدی شعار می دادند و او را متهم می کردند که به مکتب حجازی خیانت کرده است می گوید:« این طرفدارانی که می گویید با همه بزرگان استقلال عکس دارند هم با ناصرخان خدابیامرز عکس داشتند و هم با امیرخان قلعه نویی. این بحث ها اصلا نباید طرح شود. مهم این است که همه ما باید به موفقیت استقلال فکر کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها