کد خبر: ۱۰۱۷۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۰۲ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل یکی، دو میلیارد تومان هزینه کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد مایلی کهن پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: ما به غیر از کار جوانمردانه کار دیگری نمی‌کنیم. می‌توانیم از حاشیه‌های آنچنانی بهره ببریم اما چنین کاری را نمی‌کنیم و می‌خواهیم از فوتبال بهره ببریم. فوتبال همین است. یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد.

وی ادامه داد: رفتار مردم شریف دورود بیانگر همه چیز بود حتی یکسری مردم از شهرهای دیگر به ورزشگاه آمدند و محبت مردم لرستان را به تصویر کشیدند. محبتی که کم سابقه بود. اعتقادم بر این بود که آنها بدعت تازه‌ای در فوتبال می‌گذارند که همین گونه هم شد و دوست و دشمن از این رفتار تعریف می‌کنند. با تمام وجود از تماشاگران تشکر می‌کنم و دست تک تک مردم لرستان را می‌بوسم.

مایلی‌کهن در مورد شکست اظهار داشت: استقلال در همین فصل نقل و انتقالات نیم فصل بالای یکی دو میلیارد تومان هزینه کرد. اما ما حدود یک میلیارد تومان صرفه‌جویی کردیم. چند بازیکن که قراردادشان هم زیاد بود و برای تیم هم زحمت کشیدند از جمع ما جدا شدند. دستمزد آنها در حدود 700-800 میلیون تومان بود اما آنها از تیم رفتند و 4-5 بازیکن با رقم حدود 150 میلیون تومان جذب کردیم. این رقم را از 800 میلیون تومان کم کنید متوجه می‌شوید چه مبلغی صرفه‌جویی می‌شود.

وی افزود: در دیدار با استقلال هم هر چه زمان می‌گذشت قوای بدنی بازیکنان ما تحلیل می‌رفت. سه بازیکن به من گفتند که تعویض‌مان کن اما چاره‌ای نداشتیم. با این حال استقلال با تجربه بیشتر خود موفق شد و این پیروزی مبارک‌شان باشد.

مایلی کهن در مورد وضعیت حسین هدایتی گفت: در برخی زمینه‌ها کم لطفی می‌کنیم. هدایتی از جیب شخصی خود در ورزش هزینه می‌کند اما برخی برنامه‌ها او را دلسرد می‌کند ولی مدیری که از هزینه‌های دولتی استفاده می‌کند، به چالش کشیده نمی‌شود. من ارتباطی با هدایتی ندارم و او را در مراسم معارفه و یکی دو جلسه دیگر دیدم اما در حقش کم لطفی می‌کنند. شما هم اگر جای هدایتی بودید دلسرد می‌شدید. با این حال مدیر عامل باشگاه و مجموعه همکارانش در باشگاه گهر در تلاش هستند. هدایتی هم از تیم حمایت می‌کند. هر چند که دلسرد شده است.

وی در مورد اینکه خودش از گهر می‌رود یا خیر، گفت: من اگر می‌خواستم بروم مثل برخی آقایان همان هفته اول می‌رفتم یا اینکه بعد از 20 روز می‌رفتم اما سعی می‌کنم تا آخرش بمانم و از این هم ابایی ندارم که بگویند تیم را به دسته اول بردم چون همه می‌دانند شرایط گهر چگونه است. اگر یکی دو جوان هم به فوتبال معرفی کنم خودش خوب است من 6 هفته در پیکان بودم اما همه می‌گویند مایلی کهن تیم را به دسته یک برد. در حالی که مربیان دیگری بعد از من آمدند و در آن تیم هزینه‌های آنچنانی کردند. من با تمام وجود و افتخار برای گهر کار می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها