کد خبر: ۱۰۱۶۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۲ دی ۱۳۹۱
مشاور رسانه‌ای حزب‌ آزادی و عدالت شاخه سیاسی جماعت اخوان‌المسلمین مصر پیش‌بینی کرد که استقبال مردمی در مرحله دوم همه پرسی از قانون اساسی بیشتر از مرحله اول باشد.

به گزارش 598، «مراد علی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تاکید کرد که حزب آزادی و عدالت به شکل قدرتمند و موثر در همه 17 استانی که قرار است مرحله دوم همه‌پرسی در آن برگزار شود، فعال است تا از پیش‌نویس قانون اساسی جدید حمایت بعمل آورد.

وی در خصوص احتمال وقوع تقلب در همه‌پرسی قانون اساسی نیز اظهار داشت: ملت بزرگ مصر که در همه‌پرسی ماه مارس، انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی و نیز مرحله نخست همه‌پرسی قانون اساسی شرکت داشت، در مرحله دوم قانون اساسی نیز شرکت کرده و هرگز اجازه نخواهد داد تقلب و یا بازی با آراء صورت گیرد و رأی‌گیری و شمارش آراء نیز به طور علنی در مقابل ناظران و رسانه‌های خبری مختلف انجام خواهد شد و نتایج نیز بلافاصله پس از رأی‌گیری اعلام می‌شود.

مشاور رسانه‌ای حزب‌ آزادی و عدالت در ادامه تاکید کرد که ملت مصر از آگاهی کافی برای قضاوت درباره قانون اساسی که آغاز برقراری ثبات و زمینه‌ساز نهضت حقیقی در سرزمین مصر است، برخوردار می‌باشد و همه اعم از موافق و مخالف باید منتظر تصمیم ملت درباره پیش‌نویس قانون اساسی باشند و انتظار می‌رود که نسبت موافقان با قانون اساسی در مرحله دوم در مقایسه با مرحله اول بیشتر باشد.

 

برگزاری مرحله دوم همه‌پرسی پیش‌نویس قانون اساسی مصر صبح امروز شنبه در 17 استان باقی‌مانده این کشور و در بیش از 6 هزار حوزه انتخاباتی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها