کد خبر: ۱۰۱۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
دبیر نخستین یادواره شهید علی هاشمی در خوزستان، از برگزاری این یادواره در روز بیست و ششم اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش رسا در اهواز، حمیدرضا مجدی‌نسب، دبیر نخستین یادواره شهید علی هاشمی در خوزستان، روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سردار شهید علی هاشمی، یکی از 5 سردار محوری دفاع مقدس است که به همراه شهید علم‌الهدی از فرماندهان اهواز بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار که فرمانده قرارگاه سری نصرت بود، توانست جنگ را به سمت هور بکشاند و ایران اسلامی توانست پیروزی‌های بسیاری در دوران دفاع‌مقدس کسب کند.

این مقام مسؤول، ادامه داد: به همین مناسبت، گرامی داشت یاد و خاطره حماسه‌های این شهید با عنوان نخستین یادواره یوسف هور، با حضور مسؤولان کشوری، استانی و لشکری از سوی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: اجرای برنامه‌هایی مانند قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی در محل شهادت شهید هاشمی از دیگر برنامه‌های این یادواره اعلام شده‌اند؛ این برنامه‌ها روزهای جمعه سیزدهم و بیستم اسفندماه در آستانه برپایی این یادواره با شرکت 2 هزار نفر برگزار می‌شود.

مجدی نسب ادامه داد: همچنین تهیه ویژه‌ برنامه‌هایی در تشریح شخصیت این سردار شهید به زبان‌های فارسی و عربی در دستور کار قرار گرفته است.

وی  یادآور شد: ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید علی هاشمی جمع‌آوری شده که این ویژگی‌ها در قالب ویژه‌نامه‌ای تهیه و در اختیار کاروان‌های راهیان نور قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها