کد خبر: ۱۰۱۵۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۰۱ دی ۱۳۹۱
هواداران سرخ در قبال مصاحبه‌های مازیار زارع، ستاره‌ی اسبق سرخ‌پوش ملوان، از او با فحاشی استقبال کردند و هر آن‌چه که در دامنه‌ی لغات خود داشتند نثار مازیاری کردند که قصد داشت با شادی پس از گل احتمالی خود (که هیچ‌گاه نیز زمینه‌اش فراهم نشد)، به هواداران تیم سابق خود بتازد و بگوید او همچنان هست و زهردار است.

سایت گل- لابد اگر روی‌شان بشود می‌نویسند: تضمینی! بس که در این نود و چند دقیقه چیزهایی می‌گویند که همه اطلاعات قبلی آدم از فحاشی را به چالش می‌کشد. بله. تضمینی. ورزشگاه آزادی؛ محلی برای آموزش هر فحشی که دامنه تخیل‌تان به آنجا نخواهد رسید.

امروز که جامعه بی‌تردید خشن‌تر از گذشته است، شعارهای روی سکوها قبیح‌تر و ناشیدنی‌تر است. امروز فحش، رسانه‌ي آن‌هاست مثل یک صفحه روزنامه شفاهی. جایی برای ابراز نظر با بدترین واژه‌ها؛ و البته پا صفحه‌ای‌های ریز و درشت درباره خانواده قربانی....

پرسپولیس به واقع شبی رویايی را در مستطیل سبز و شبی کابوس‌وار را در روی سکوها پشت سرگذاشت. سرخ‌پوشان هرچه از غنای فنی خود دفاع کردند، آبروی فرهنگی خود را با شعارهای قبیح هواداران بخصوص علیه مازیار زارع به حراج گذاشتند.

 البته این یک اپیدمی در میان کلیه‌ی باشگاه‌های ماست. مگر یادمان نیست هواداران تیم داماش چگونه علیه سیدجلال حسینی فحاشی کردند؟ یادمان نرود مسئولان پرسپولیس که بارها و بارها نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند و آن را زشت و قبیح دانستند حالا روزه‌ی سکوت اختیار کرده‌اند.

قبلا هم نوشته بودیم؛ فحاشی بد است وقتی پای خودمان وسط باشد و الا درباره دیگران که... به ما چه! این‌طور نیست؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها