کد خبر: ۱۰۱۴۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۳۰ آذر ۱۳۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ زلزله 9 دی ‌تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به ‌تضرع واداشت‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در مراسم هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 9 دی در اردبیل اظهار داشت: در این روز با قوت و قدرت می‌توانیم ولایتمداری مردم را که با بصیرت و هوشمندی گره خورده است به خوبی مشاهده کنیم چرا که چنین آمیختگی ارزش‌ها و معنویت‌ها زمینه اعتلا و ارتقای روزافزون نظام ما را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه در 9 دی زلزله اراده این ملت تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی را به تسلیم و تضرع واداشت، خاطر نشان کرد: دشمنان احساس می‌کردند که با ترغیب و تشویق فتنه‌گران داخلی می‌توانند خرمن ناامنی و ناهنجاری را در این جامعه برافروخته سازند در حالی که این ملت که حوادث بسیاری را از سر گذرانده به دشمن اجازه نداد کوچک‌ترین تحرکی را داشته باشد.

ستوده 9 دی را تجلی واقعی از استیصال دشمن در برابر اراده آهنین این ملت توصیف کرد و ادامه داد: انسجام داخلی در سایه قدرت نمایی ملت در این روز متجلی شد و بار دیگر انقلاب روحیه‌ای مضاعف و نشاطی افزون‌تر پیدا کرد تا در ادامه مسیر بتواند حربه دشمن را خنثی کند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی‌ها سعی کردند در مقابل فتنه‌گران و دشمنان این نظام شیوه‌ای انفعالی پیدا کنند، بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیان حقیقت حماسه 9 دی اعلام کردند این یوم‌الله را باید یوم‌الله برخاسته از بصیرت، فرصت‌شناسی و دشمن‌شناسی ملتی بدانیم که برای همیشه به سوداگران درس تاریخی دادند.

وی در ادامه یادآور شد: گرامیداشت 9 دی در حقیقت پاسداشت ارزش‌های بی‌نظیر و قدرت‌افزایی روزافزون این ملت است که گردن تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی را شکسته‌اند و به هیچکس فرصت و مجال آن را ندادند که از فرصت‌های پیش آمده سوءاستفاده کرده و یا بخواهند ناامنی ایجاد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیعت مجدد با رهبری را نتیجه دو عنصر مردم و دینداری در 9 دی اعلام کرد و گفت: در 9 دی شاهد حضور گسترده مردم در حمایت از خط ولایت و محکومیت سیاست استکبار جهانی بودیم که برای همیشه این یوم‌الله درخشان و جاودانه در تاریخ انقلاب باقی می‌ماند.

ستوده افزود: مردم متدین انقلاب اسلامی بارها نشان دادند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند و به هیچ کس اجازه نمی‌دهند توطئه‌ای به اصول و انقلاب خدشه وارد کند.

دشمن منتظر سیلی محکمی از جنس 9 دی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی از 9 دی به عنوان روز درخشان در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: ‌در این روز بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه و پیوندی با آرمان‌های شهدا بسته‌ایم که برای همیشه جاودانه می‌مانند.

ستوده در ادامه تصریح کرد: دشمن اگر امروز نیز حرکتی نابخردانه داشته باشد قطعاً باید در انتظار سیلی محکم از جنس 9 دی باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آستانه انتخابات حفظ وحدت و همدلی، اعتمادآفرینی برای تقویت جلب مشارکت مردم ضرورتی انکارناپذیر است و همه وظیفه داریم در این مسیر به میدان آمده و بستری را فراهم کنیم تا در کمال امنیت و آرامش مردم به اقتدار نظام و صلابت روزافزون آن بار دیگر رأی آری دهند.

این مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد: برنامه‌های متنوعی همزمان با سالگرد 9 دی، حماسه تاریخی ملت ایران در شهر حسینی و ولایتمدار اردبیل برگزار می‌شود و در آستانه اربعین حسینی این ملت بار دیگر سعی می‌کنند تبعیت از مسیر و آرمان سیدالشهدا را به نمایش بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها