کد خبر: ۱۰۱۳۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۳۰ آذر ۱۳۹۱
به گزارش جهان، در این مطلب آمده است:
برخلاف جنجال‌هائی كه توسط بعضی رسانه‌ها بر سر سند وثیقه گذاشته شده برای آزادی مهدی هاشمی به راه افتاده، اطلاعات موثق حكایت از این دارد كه اولاً 8 سند به وثیقه گذاشته شده نه یك سند، ثانیاً این اسناد به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست بلكه متعلق به 8 نفر از فرزندان و بستگان ایشان است و ثالثاً این اسناد مربوط به واحدهای ساختمانی است كه در زمین مربوط خانه قبل از انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شمیران ساخته شده‌اند و با واگذار شدن زمین به فرزندان و بستگان آنها واحدهائی را كه خود ساختند و در آنها سكونت دارند به نام خود سند گرفتند و اكنون همان سندها به وثیقه گذاشته شده‌اند.

ضمناً خانه‌ای كه اكنون 8 واحد مسكونی در ملك آن ساخته شده، همان خانه ای است كه در سال 1358، یعنی چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهك فرقان در آن ترور شد و به توصیه مسئولین امنیتی آنجا را ترك كرد و به خانه‌ای استیجاری در جماران نقل مكان نمود كه هم اكنون نیز در همان خانه مستأجر است.

محل زندگی خانواده هاشمي

در همین حال، خبرنگار رجانيوز با جستجوي نام خانوادگي «هاشمي بهرماني» در سايت شركت مخابرات به نتايج جالبي از محل سكونت اين خانواده دست يافت.

نتيجه اين جستجو نشان مي دهد تمامي مشتركين شركت مخابرات با نام خانوادگي «هاشمي بهرماني» در شمالي‎ترين نقاط شهر تهران سكونت دارند.


اين در حالي است كه انتشار خبر توانايي خانواده هاشمي در تهيه و توديع وثيقه ۱۰ ميلياردي به قوه قضائيه براي آزادي مهدي هاشمي به يكي از سوژه هاي پر طرفدار روز تبديل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۱
۰
۰
انتظار دارید که اقای هاشمی در حلبی اباد بنشیند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها