کد خبر: ۱۰۱۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش مهر، رحیم ممبینی امروز در نشستی خبری با تشریح جزئیات لایحه بودجه ۹۰ رقم اعتبارات یارانه های نقدی را ۵۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: ۶۰ درصد این رقم مربوط به یارانه نقدی خانوارهاست که رقمی معادل ۳۴ هزار میلیارد تومان را در بر می گیرد، این رقم برای ۷۰ میلیون نفر به مبلغ ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان به جز یارانه نان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور رقم لایحه بودجه ۹۰ کل کشور را ۵۲۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به رقم بودجه سال ۸۹ که ۳۶۸ هزار میلیارد تومان بود، دارای رشد ۴۱.۷ درصدی است.

وی بودجه عمومی دولت را ۱۷۷ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این رقم نسبت به بودجه سال ۸۹ که ۱۲۷ هزار میلیارد تومان بوده است دارای رشد ۳۹.۳ درصدی است .

ممبینی بودجه عمومی دولت را به دو بخش درآمدهای اختصاصی و منابع عمومی تقسیم کرد و افزود: این در حالی است که در بودجه سال ۹۰ بیشتر بر روی منابع عمومی متمرکز شده ایم.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور رشد اعتبارات هزینه ای سال ۹۰ را حدود ۲۱ درصد اعلام و تصریح کرد: این در حالی است که باید گفت رشد واقعی اعتبارات هزینه ای ۱۱.۸ درصد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها