کد خبر: ۱۰۱۲۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
کنار گذاشته شدن مهدوی کیا از فهرست پرسپولیس، شعار علیه مازیار زارع و صادق درودگر و تشویق فردوسی‎ور با عنوان "عادل پرسپولیسی" از حواشی دیدار تیم‎های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 16:45 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* برای تماشای این مسابقه حساس کمتر از 25 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده اند که البته حدود دو هزار نفر از آنها هواداران ملوان هستند. ملوانی‎ها در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر شده اند.

* مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی شدید از فهرست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شد و میثم نقی زاده جانشین این بازیکن برای دیدار با ملوان شد.

* باوجودیکه تماشاگران کمی به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما ترافیک نسبتا سنگینی اطراف ورزشگاه وجود داشت به همین دلیل ماموران مجبور شدند در تمام پارکینگ ها را برای ورود خودروها باز کنند.

* علیرضا حقیقی، دروازه بان پیشین پرسپولیس به همراه پدرش و همچنین جمشید زارع، قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس و بهنام ابوالقام پور در جایگاه ویژه حضور دارند. ضمن اینکه کریم باقری و ادموند بزیک، از اعضای کادر فنی هم در کنار غفور جهانی در جایگاه نشسته اند.

* پیش از شروع مسابقه محمد احمدزاده به سمت هواداران تیمش رفت و دسته گلی را برای آنها پرتاب کرد. این در حالی بود که با ورود تیم ملوان به زمین تماشاگران پرسپولیس علیه مازیار زارع شعارهایی را سردادند. این شعارها علیه صادق درودگر، مدیرعامل ملوان هم داده شد. البته ملوانی ها هم علیه بازیکنان پرسپولیس شعارهایی را دادند.

* با ورود عادل فردوسی پور به جایگاه خبرنگاران تماشاگران پرسپولیس وی را با شعار "عادل پرسپولیسی" تشویق کردند.

* پیش از آغاز مسابقه سید جلال حسینی، محمد نوری، رضا حقیقی و کریم انصاری فرد به سمت محمد احمدزاده رفتند و برای ورود به زمین از این مربی رخصت گرفتند. در بین ملوانی ها هم تنها مهرداد اولادی بود که به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

* مارکار آقاجانیان و امید نمازی مربیان تیم ملی هم در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. حسین عسگری هم به عنوان ناظر مسابقه در جایگاه نشسته است.

* در دقیقه 22 خطایی روی محمد نزهتی در محوطه جریمه پرسپولیس صورت گرفت که داور این خطا را پنالتی نگرفت. موضوعی که با اعتراض شدید و فحاشی ملوانی ها به داور همراه شد. بعد از این اتفاق تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شعارهایی را سردادند. 

* از بین بازیکنان جدید تیم ملوان بندرانزلی تنها جواد شیرزاد به میدان رفته است اما هادی تامینی روی نیمکت نشسته است. در تیم پرسپولیس هم رضا حقیقی نخستین بازی خود را برای این تیم انجام می دهد اما عادل کلاه کج در نیمه نخست نیمکت نشین بود.

* با ورود کریم باقری و ادموند بزیک به ورزشگاه تماشاگران پرسپولیس به شدت این دو بازیکن مطرح پرسپولیس را تشویق کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل نخست پرسپولیس یحیی گل محمدی، سرمربی جدید سرخپوشان خوشحالی جالب توجهی را در کنار زمین انجام داد.

* همزمان با آغاز بازی پروژکتورهای ورزشگاه روشن شدند این در حالی بود که هوا همچنان روشن بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها