کد خبر: ۱۰۱۱۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: به اعتقاد من در مورد محمد بنا ما بیشترین کمک‌ها را انجام داده ایم ومعتقدم وی باید به کارش ادامه دهد.
محمد علی آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سیاست ما به شکلی بوده است که افراد کارآمد و با مهارت را در ورزش حفظ کنیم و در این راستا از قبل از المپیک و پس از آن تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم و درمورد محمد بنا بیشتر این مسئله صادق است و می‌بایست این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: ما حاضریم بازهم در این زمینه کمک کنیم اما در بحث مالی قضیه فکر می‌کنم کمکی که کمیته ملی المپیک به فدراسیون کشتی و حل مشکل بنا کرده است بی‌نظیر بود و وی باید با اقتدار بر سختی‌ها غلبه کند و کماکان در تیم ملی فعال باشد.



خصوصي سازي در ورزش ساده ترين بخش است

وی در مورد بحث خصوصی سازی در ورزش گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری و همه مسئولان درمورد خصوصی سازی تاکید زیادی دارند می‌بایستی این بحث خیلی سریعتر سر و سامان می‌گرفت به خصوص در بخش ورزشی که به اعتقاد بنده از ساده‌ترین بخش‌ها و ضروری‌ترین آنها نسبت به بخش‌های دیگر است.

وی افزود: ورزش اصالتا ذات خصوصی دارد ولی بایستی از بخش دولتی جدا شود و قاعدتا می‌بایستی مثل همه دنیا ورزش در کشور به صورت خصوصی ارائه شود.

در شان دولت نيست يک سالن را اداره کند

علی‌آبادی ادامه داد: اصولا در شان دولت نیست که یک سالن و یا یک اسختر را اداره کند و این موضوع با توجه به علاقه مندان بخش خصوصی براحتی توسط مردم اداره خواهد شد.

وی گفت: خصوصی سازی به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با سلامت جامعه از یک سو و از سوی دیگر شادی و شعف و نشاط اقشار مختلف می‌بایستی در اولویت خصوصی سازی قرار گیرد ضمن اینکه ورزش یک کشور نشانه اقتدار و مدال آوری یک کشور و اهتزاز پرچم آن نیاز امروزدر سطح جهان است.

دولت بايد به خصوصي سازي کمک کند

علی‌آبادی درمورد راهکار خصوصی سازی گفت: باید دولت کمک کند تا قیمت تمام شده به شکلی باشد که بخش خصوصی متضرر نشود درصورتیکه مجلس و دولت در این زمینه پیش قدم باشند این اتفاق می‌تواند خیلی سریع و بدون وقفه پیش برود.



علی‌آبادی در بحث تعلیق فدراسیون‌های ورزشی گفت: به طور کلی بحث تعلیق در مورد تمام فدراسیون‌ها وجود دارد چرا که مشکل اصلی اساسنامه فدراسیون‌ها است که می‌بایستی اصلاح شود و منطبق بر آیین نامه‌های جهانی باشد. خوشبختانه ما در این باره اقدامات لازم را انجام دادیم و شخص وزیر هم در این باره با تمام فدراسیون‌ها نامه نگاری کرده‌اند و امیدواریم در ده روز آینده با ارسال اساسنامه کمیته ملی المپیک و پس از آن فدراسیون‌های ورزشی به ioc هیچ یک از اجزا ورزش دچار تعلیق نشود.

تعليق کشتي هم مثل بقيه فدراسيون هاست

وی در مورد تعلیق فدراسیون کشتی گفت: کشتی هم همانند دیگر فدراسیون‌ها به دلیل اصلاح اساسنامه در معرض تعلیق قرار دارد و این موضوع در مورد هزینه فدراسیون‌ها صدق می‌کند و موضوع خاص دیگری در این باره وجود ندارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و انجام خصوصی سازی در ورزش دوره جدیدی را در ورزش ملی کنیم که منطبق بر ورزش جهان باشد و شاهد پیشرفت ورزشی و اشاعه تبعات آن در آینده باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها