کد خبر: ۱۰۱۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
به دنبال اعتراض به مواضع یکی از مسئولان:
وبگاه حزب الله کرمانشاه برای سومین بار فیلتر شد. این اقدام در حالی صورت پذیرفت که این سایت چند سالی است به عنوان پایگاه رسمی اطلاع رسانی نیروهای حزب الله کرمانشاه به فعالیت های خود ادامه می داده است.

با تشدید اختلافات میان استاندار کرمانشاه و نیروهای اصولگرای استان کرمانشاه، این اختلاف نظرها ابعاد تازه ای پیدا کرده که سخن شهید آوینی را به یادمان می آورد که : در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها ...

 

به گزارش پایگاه 598، وبگاه حزب الله کرمانشاه برای سومین بار فیلتر شد. این اقدام در حالی صورت پذیرفت که این سایت چند سالی است به عنوان پایگاه رسمی اطلاع رسانی نیروهای حزب الله کرمانشاه به فعالیت های خود ادامه می داده است.

 

با تلاش های مجدد گروه سایبری حزب الله کرمانشاه این وبگاه مجدداً راه اندازی گردید و پس از گذشت چند روز دوباره فیلتر گردید و این قصه همچنان ادامه دارد.

 

نکته قابل توجه این است فیلتر شدن پی در پی وبگاه حزب الله کرمانشاه پس از اعتراضات حزب الله کرمانشاه به تحرکات ، مواضع و فعالیت های استاندار کرمانشاه رخ داده است.

 

مطلب ارسالی حزب الله کرمانشاه به این پایگاه در این خصوص به شرح ذیل می باشد:

 

سرکوب مجدد صدای انتقاد حزب الله کرمانشاه و انعکاس گسترده در سطح کشور و عدم پاسخگویی مسؤلین استان؟!

 

... در اقدامی ناپسند و اختناق آور در مقابل افکار عمومی، فعالان سیاسی کشور و در اثر عجز از پاسخ منطقی دادن به سؤالات و انتقادات حزب الله کرمانشاه سراسیمه و شبانه وبلاگ دوم حزب الله کرمانشاه به آدرس قبلی را نیز فیلترنمودند؟؟!! این در حالی است که در خبری که در سایتهای کشوری منعکس شد، آن سایتها از جمله سایت بی باک صریحا در خبر اصلی خود نوشتند: «چند وقتی است که به دستور استاندار اصلاح طلب کرمانشاه، سایت رسمی حزب الله کرمانشاه مسدود شده است، این در حالی است که هیچ یک از دولتهای دوم خرداد و... تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده اند...» ...

 

هنوز مدت کوتاهی از مسدود کردن سایت رسمی حزب الله بدون ارائه دلیل منطقی توسط مسؤلین استان و نیز فیلتر و از دسترس خارج کردن وبلاگ اول حزب الله کرمانشاه نمی گذرد که در اقدامی ناپسند و اختناق آور در مقابل افکار عمومی، فعالان سیاسی کشور و در اثر عجز از پاسخ منطقی دادن به سؤالات و انتقادات حزب الله کرمانشاه سراسیمه و شبانه وبلاگ دوم حزب الله کرمانشاه به آدرس قبلی را نیز فیلترنمودند؟؟!! این در حالی است که در خبری که در سایتهای کشوری منعکس شد، آن سایتها از جمله سایت بی باک صریحا در خبر اصلی خود نوشتند: «چند وقتی است که به دستور استاندار اصلاح طلب کرمانشاه، سایت رسمی حزب الله کرمانشاه مسدود شده است، این در حالی است که هیچ یک از دولتهای دوم خرداد و... تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده اند...» ...

اما ظاهرا مسؤلین استان و شخص استاندار تحمل این شبهه و فشار افکار عمومی رسانه ها و فعالان سیاسی کشور را بر تحمل سؤالات و انتقادات حزب الله ترجیح داده و تصمیم گرفته اند هر طور شده این صدا را خاموش نمایند!! که انشاءالله نخواهند توانست و حزب الله به فضل الهی در مقابل این اقدامات کوته بینانه محکم تر از گذشته خواهد ایستاد و اما چه شد که پس از یک ماه این وبلاگ را سراسیمه ساعت 12 شب فیلتر نمودند؟!:

در پی گزارشات مستند وبلاگ دوم حزب الله کرمانشاه از وضع مدیریتی استان و انتقاد از استاندار کرمانشاه (خصوصا گزارش و تحلیل ماجرای دردآور اقدام استاندار مبنی بر لغو مسابقات سراسری قرآن و بازتاب گسترده آن در رسانه های کشور که ظاهرا برای استاندار بسیار گران تمام شد)، متأسفانه در حالی که انعکاس این خبر، حدود ساعت 5 عصر روز دهم اسفند بر خروجی وبلاگ حزب الله قرار گرفت ، مقارن ساعت 50/11 دقیقه شب در اقدامی شتابزده این وبلاگ دوم را فیلتر نمودند؟!

 

مسؤلین مربوطه استان باید این نکته را به افکار عمومی پاسخ دهند، هر چند مردم عزیزمان به عدم پاسخگویی به این نکات عادت کرده اند؟! و آن اینکه با توجه به درج فهرست مصادیق مجرمانه اینترنتی در صفحه فیلترینگ کشور، با شهامت و رسما با درج عین عبارت و مصداق مجرمانه اعلام کنند که جرم وبلاگ حزب الله چیست که بدون تشکیل دادگاه و سؤال و تفهیم اتهام یا ... هر از چند گاه با استفاده ابزاری از نهاد فیلترینگ وبلاگهای حزب الله را مسدود می نمایند؟! بعید به نظر می رسد که اخیرا قانون جدیدی در کشور تصویب شده باشد که انتقاد از استاندار کرمانشاه را جرم محسوب نماید و جالب اینکه اگر این انتقادات جرم باشد باید تمام سایتهای کشوری که این انتقادات را انعکاس داده اند نیز فیلتر نمایند؟!

 

کدام از این انتقادات جرم است، و اینک طبق وعده قبلی وبلاگ جدید به آدرس: 


http://h-kermanshah.mihanblog.com/را اعلام می نمائیم و مطالب منتشر نشده جدید را بر خروجی آن قرار خواهیم داد انشاءالله...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
به امید خدا حزب اله بر همه این منافقین پیروز میشود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
ای رهبر حسینی ما در مکتب امام حسین ع یاد گرفته ایم که مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت میدانیم و ندای هل من ناصر را فقط برای روز عاشورا نمیدانیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
خداوکیلی این چه وضع کرمانشاه است - آقای احمدی نژاد چرا چاره ای نمی کنه؟! خفقان و خاموش کردن صدای انتقاد خیلی بی شرمانه و خجالت بار -آدم نمی دانه به کی این درد را بگه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
لطف کنید شما که در جریان اعمال این گروه حرب الله (حیدریه) نیستید بیخودی اظهار نظر نفرمایید. کسانی که در کرمانشاه زندگی میکنند به حواشی این مجموع اگاهی دارند. اینها در نقاب اسلام دارند خرابکاری میکنند.از جمله توهین انان به نمایندگان خبرگان در این شهر را میتوان نام برد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
کسانی که در کرمانشاه هستند و در خواب بسر میبرند هم لطفا اظهار نظر نفرمایند!!نماینده ای که ذره ای بفکر استان نیست و درصدد بدست آوردن منافع شخصی است به چه درد میخوره؟!!تاسف برای شهر که یک دلسوز نداره!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
در نهایت شما هم فیلتر خواهید شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها