کد خبر: ۱۰۱۱۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
اینکه از بین بازیکنان چه کسی بیشتر از حضور مجیدی راضی نیست قاعدتا باید به مهدی رحمتی اشاره کرد که بازوبند کاپیتانی را از دست خواهد داد
Farhad Majidi
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – بدون تردید بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال برای اکثر طرفداران این تیم خوشحال کننده بود اما این وسط حجازیست‌ها از ائتلاف قلعه‌نویی و مجیدی راضی نبوده و آن را پشت کردن به ناصر حجازی ارزیابی کردند. آنها فرهاد مجیدی که رابطه نزدیکی با حجازی داشته و قبلا هم در بیانیه‌هایش بارها نام این اسطوره استقلال را به زبان آورده نباید در فاصله دو ماه بعد از خداحافظی دوباره به استقلال بازگردد. آن هم استقلالی که امیر قلعه‌نویی سرمربی آن است مربی‌ای که بیشترین زاویه را با ناصر حجازی داشته است.
اما از این موضوع که بگذریم امروز در تمرین استقلال دلخوری‌های یکی دو بازیکن استقلال کاملا روشن بود، بازیکن‌هایی که بازگشت مجیدی به استقلال روی میزان توجه طرفداران به آنها تاثیر خواهد گذشت. آنها امروز به روشنی و در خفا بارها در این‌باره حرف زدن و بعضی از گوش‌های تیز روی سکوها حرف‌هایشان را شنید.
در بین بازیکنان استقلال فرهاد مجیدی با امیرحسین صادقی، مجتبی جباری، پژمان منتظری و خسرو حیدری رابطه خوبی دارد اما احتمالا جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی خیلی از این موضوع راضی نخواهند بود.


 البته مجیدی شانسی هم آورده و آن تغییراتی است که در نیم فصل در کل تیم ایجاد شده که باعث حضور بازیکنان تازه‌وارد در ترکیب اصلی است.
اینکه از بین بازیکنان چه کسی بیشتر از حضور مجیدی راضی نیست قاعدتا باید به مهدی رحمتی اشاره کرد که بازوبند کاپیتانی را از دست خواهد داد و حتی اگر گفته شود که این موضوع چندان اهمیتی ندارد اما به هر حال کاپیتان بودن در استقلال کم چیزی نیست. اتفاقی که حالا با حضور فرهاد مجیدی یک و نیم سال عقب خواهد افتاد...
به نظر می رسد فرهاد مجیدی باید تلاش خود را برای شکستن این جو در اولین تمرین استقلال انجام بدهد، کاری که باعث خواهد شد فضا به سود کاپیتان فصل گذشته استقلال تغییر کند. کسی که نباید فراموش کند بعضی از طرفداران ریزبین تیم هنوز بابت ترک استقلال در نیم فصل گذشته او را کاملا نبخشیده‌اند.
از حالا خود فرهاد مجیدی است که بازی را پیش خواهد برد اگرچه اینکه او بتواند همان بازیکن موثر دو، سه فصل قبل باشد کار راحتی نیست.
 این‌ها را نوشتیم تا یادتان باشد فرهاد با حضور در استقلال وارد بزرگترین چالش زندگی ورزشی خود شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها