کد خبر: ۱۰۰۹۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
در پايان تمرين قرمز‌پوشان ضربات پنالتي تمرين کردند
تمرین پرسپولیس

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- آخرين تمرين تيم پرسپوليس قبل از ديدار مقابل ملوان از ساعت 14.35 بعد از ظهر امروز پشت در‌هاي بسته برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به دو گروه سفيد و قرمز به فوتبال دستگرمي پرداختند.

* حدود 20 هوادار در تمرين امروز پشت درهاي بسته حضور داشتند که آنها وقتي دوربين تلويزيون را در ميان خود ديدند اظهار‌نظر‌هايي مختلف درباره وضعيت پرسپوليس و کادر فني ايراني انجام دادند.

*در بين هواداران دو دستگي نيز ديده مي‌شد. تعدادي موافق مربيان ايراني بودند و تعدادي مخالف. همچنين چند هوادار ملوان نيز در تمرين امروز پرسپوليس ديده شد که با برخورد هواداران قرمز‌پوش مواجه شدند.


* در تمرين امروز کريم باقري، ادموند بزيک و مجتبي حسيني دستياران يحيي گل‌محمدي حضور داشتند. البته بزيک با ساير بازيکنان پا به توپ شد.

* قاضي به تمرينات اختصاصي پرداخت.

* در تمرين امروز با توجه به بازي فردا مقابل ملوان اجازه هرگونه فيلمبرداري و ديدن از اين تمرين حتي براي پدراني که براي مدرسه فوتبال به ورزشگاه درفشي فر آمده بودند، ممنوع بود.

* در پايان تمرين قرمز‌پوشان ضربات پنالتي تمرين کردند.

* فوتبال دستگرمي قرمز‌پوشان آنقدر حساس شده بود که گل‌محمدي به بازيکنان تذکر مي‌داد براي جلوگيري از هرگونه مصدوميت فشار بازي را کمتر کنند.

*هواداران و ليدر‌هاي پرسپوليس بابت اظهارات مازيار زارع ناراحت بودند.

*محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس در تمرين حضور پيدا کرد و با بازيکنان به صحبت پرداخت.

*تمرينات پرسپوليس بعد از بازي با ملوان در حضور تماشاگران برگزار مي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها