کد خبر: ۱۰۰۹۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
به نظر می‌رسد باید منتظر رویارویی ویژه این بازیکنان با تیم سابق‌شان بود و احتمالا این مصاف صحنه‌های جذابی را پدید خواهد آورد
Malavan

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بدون شک وقتی صحبت از بازی ملوان مقابل پرسپولیس پیش می‌آید همه نگاه‌ها به بازیکنانی دوخته خواهد شد که سابقه بازی در تیم سرخپوش پایتخت را داشته‌اند. به نظر می‌رسد باید منتظر رویارویی ویژه این بازیکنان با تیم سابق‌شان بود و احتمالا این مصاف صحنه‌های جذابی را پدید خواهد آورد.

 

مازیار زارع

با شادی گل عجیبش در بازی دو سه هفته پیش در انزلی حسابی خبرساز شد تا هواداران متعصب پرسپولیس نسبت به او واکنش نشان دهند و برایش خط و نشان بکشند. مازیار هم در آستانه بازی فردا مصاحبه عجیبی انجام داده تا حساسیت‌ها را نسبت به خود چندبرابر کند. فردا احتمالا باید یک دوربین حرکات این بازیکن را زیر نظر بگیرد!

 

پژمان نوری

پژمان هم در روزهای اخیر مصاحبه‌های عجیبی درباره بازی فردا کرده و مثل سرمربی ملوان گفته امیدوار است نتیجه این بازی در زمین فوتبال رقم بخورد. این حرف‌های پژمان در مقام کاپیتان ملوان بیشتر از این‌که تعصب او به تیمش و احساس نیاز به پیروزی را نشان دهد احتمالا جو را به هم خواهد ریخت. با این حال نوری حتی با گلزنی‌های پیاپی به پرسپولیس و شادی گل‌های خاصش به خصوص مقابل علی دایی مورد احترام هواداران پرسپولیس بوده است. مصاف پژمان با خط هافبک احیا شده پرسپولیس هم می‌تواند صحنه‌های جذابی را پدید آورد.

 

مهرداد اولادی

ظاهرا ملوانی‌ها حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بودند و نگران صعود تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا و غیبت مهرداد در بازی فردا بودند که البته شرایط به کام‌شان شد و اولادی برگشت تا در خدمت تیم باشگاهی‌اش باشد. اولادی در بازی اخیر دو تیم بار‌ها مدافعان پرسپولیس را اذیت کرد و از آن‌ها خطا گرفت. اولادی فردا برای خودنمایی و اثبات توانایی‌هایش به هواداران پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد.

 

حسین بادامکی

هر چند بیشتر از زارع و اولادی از هواداران پرسپولیس نامهربانی دید اما به احتمال فراوان فردا کمتر در تیررس شعار‌ها و انتقاد سکوهای سرخ قرار می‌گیرد. البته شاید بادامکی به خاطر اعتراض به تصمیم احمدزاده و احتمال جدایی‌اش از ملوان- که هنوز هم وجود دارد- اصلا در ترکیب اصلی نباشد. شاید هم احمدزاده با نیمکت‌نشینی در این بازی مهم او را جریمه کند.

 

جلال رافخایی

مهاجم محبوب انزلی‌چی‌ها که به خاطر مصدومیت با تیم ملی به کویت نرفت تا برای این بازی مهم آماده باشد ظاهرا دوباره مصدوم شده اما بعید است او را به دیدار فردا نرسانند. جلال هم برای این مسابقه و گلزنی انگیزه فوق‌العاده‌ای دارد. هر چند او کلا به استقلال بهتر از پرسپولیس گل می‌زند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها