کد خبر: ۱۰۰۹۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
هرکس که ادعایش می شود خودش را بگذارد جای من .اگر در خیابان به شما چنین حرف هایی بزنند خرخره طرف را می جوید
reza shahroodi behnam seraj naeim sadavi

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – رضا شاهرودی مربی سنگ آهن بافق درابره اتفاقی که در اهواز رخ داد و منجر به درگیری اش با هوادران استقلال اهواز شد می گوید: اتفاقا دیروز به خاطر همان اتفاق دیروز به کمیته انضباطی رفتم  و حرف هایم را زدم.گفتم تا کی باید امثال من از دقیقه یک تا 90 ناسزا و فحش بشنویم؟ یا خدای ناکرده چراباید به داور بی احترامی شود؟چرا ورزشگاه های ما امنیت ندارد؟ کلابحث های خوبی با آقای حسن زاده داشتیم.یکی از بحث هایی که من داشتم این بود که مربیان ما می توانند فرهنگسازی کنند.مثلا در همین بازی مربی و مسوولان باشگاه استقلال اهواز می توانستند همان ابتدای مسابقه که فحاتشی ها شروع شد بین تماشاگران بروند و بگویند چرا به مربی حریف توهین می کنی؟


وی ادامه داد:در کمیته انضباطی از من سوال کردند چرا سنگ پرت کردی؟من هم جواب دادم همان سنگ هایی که به سمت من پرت کرده بودند را به خودشان دادم تا بگویم با اینها می خواستید من را بزنید.

وی می گوید: یادم می آید از قدیم و  زمانی که با پرسپولیس به اهواز می رفتیم به من و احمدرضا عابدزاده حساس بودند  و در تمام طول بازی به ما فحاشی می کردند که فکر می کنم به خاطر تعصب زیاد ما به پرسپولیس بود.

شاهرودی ادامه می دهد:انگار ابراهیم تهامی هم در برنامه نود به این مساله اشاره کرده بود که یک بازیکن مصدوم را به جام جهانی برده اند  و حق او را خورده اند.متاسفانه از آنجایی که اطلاعات برخی خبرنگاران دقیق نیست  مدام با من تماس می گرفتند و تصور می کردند بازیکن مد نظر تهامی من بودم.با این حال خود تهامی به من زنگ زد و گفت که منظورم تو نبودی.من هم گفتم تو که اسم سعداوی  و سراج را آوردی این یکی راهم می گفتی که اینطوری مشکل ساز نشود.

مربی سنگ آهن بافق ادامه داد:من در بازی های مقدماتی جام جهانی 98 حضور فعالی داشتم و بازی های خوبی هم انجام دادم.در ضمن من در اردوی تیم ملی در فرانسه و قبل از بازی با یوگسلاوی مصدوم شدم و پایم را گچ گرفتم و اینطور نبود که با مصدومیت به جام جهانی بروم.

مدافع – هافبک چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص پرتاب سنگ به هوادران تیم اهوازی گفت:اولا که فاصله آن هوادارن آنقدر زیاد بود که سنگ ها به آنها نخورد .سنگ ها هم آنقدر سنگین بود که اصلابه آنهانمی رسید ومن مطمئنم به کسی نخورد.

وی گفت:حدود 50 هوادار اهوازی بودند که در یک منطقه جمع شده و مدام فحش می دادند .واقعا ورزشگاه های ما شرایط خوبی ندارد وباید فکری به حالشان شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در پاسخ به حرف های عادل فردوسی پور که گفت از شاهرودی بعید بود تا با چنین حکتی پاسخ هوادران اهوازی را بدهد گفت:عادل فردوسی پور یک لحظه خودش را جای ما بگذارد.ما نود دقیقه به خاطر هیچ و پوچ فحش شنیدیم.اگر خودش بود چه کار می کرد؟

شاهرودی در خصوص مصاحبه خبرنگار تلویزیونی وبی اعتنایی به او هم گفت:در آن شرایط و عصبانیتی که داشتم درست نیست که خبرنگار به مصاحبه اصرار کند.من هم خودم را کنترل کردم و با اینکه به شدت عصبانی بودم گفتم مصاحبه نمی کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: هرکس که ادعایش می شود خودش را بگذارد جای من .اگر در خیابان به شما چنین حرف هایی بزنند خرخره طرف را می جوید .فقط امیدوارم جلوی این اتفاقات گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها