کد خبر: ۱۰۰۹۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
وی افزود: «براساس اعلام فدراسیون فوتبال این دیدار روز جمعه اول دی ماه راس ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی دورود آغاز می‌شود.»
گهر زاگرس

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- روز جمعه ساعت 14:30 از دور دوم جام حذفي دو تيم استقلال و گهر دورود مقابل هم قرار مي‌گيرند اما در فاصله كمتر از 72 ساعت تا آغاز اين ديدار هنوز هيچ كس از محل برگزاري آن اطلاع ندارد!

تا امروز مسئولان اظهار نظرهاي متفاوتي درباره شهر ميزبان اين بازي داشتند كه از ميان آن‌ها فقط دو نكته را مي‌شد قطعي دانست؛ اين‌كه بازي به هيچ وجه در تهران انجام نخواهد شد و امكان انجام آن در شهر دورود هم وجود ندارد. اما امروز معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با اطمينان از برگزاري بازي در ورزشگاه تختي شهر دورود گفته است!


حسن شریعت‌نژاد كه با ایرنا گفتگو مي‌كرد گفت: «با انجام پیگیری و اقدامات لازم از سوی مسئولان استان، مجوزهای لازم برای برگزاری این دیدار در شهر دورود اخذ و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه اندیشیده شده است.» وی افزود: «براساس اعلام فدراسیون فوتبال این دیدار روز جمعه اول دی ماه راس ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی دورود آغاز می‌شود.»

اين در حالي است كه پيش‌تر مسئولان اعلام كرده بودند ورزشگاه دورود به دليل برخي كاستي‌ها شرايط برگزاري اين بازي را ندارد. يكي از اين كاستي‌ها ظرفيت محدود اين ورزشگاه است كه شریعت‌نژاد در اين باره مي‌گويد: اين دیدار با هماهنگی‌های انجام شده به صورت زنده پخش خواهد شد و این اقدام زمینه تماشای مستقیم مسابقه را برای تمامی ورزشدوستان و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال در سطح استان لرستان فراهم خواهد کرد!»

البته آنچه معاون استانداري لرستان مي‌گويد موضوع جديدي نيست و تا به حال همه بازي‌هاي پرسپوليس و استقلال به‌طور مستقيم پخش مي‌شده است! اما با توجه به اين‌كه در صورت ميزباني شهر دورود اين اولين حضور استقلال در اين منطقه خواهد بود مسلما پخش مستقيم بازي هم نمي‌تواند مانع حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه باشد. اما شریعت‌نژاد ابراز اميدواري مي‌كند با همکاری و همراهی موثر مردم با مسئولان، نه‌تنها اين ديدار با نظم و انضباط به پايان برسد بلكه شرایط برای بهره‌مندی تیم فوتبال گهر از امتیاز میزبانی در دیدارهای بعدی هم فراهم شود.

با وجود اين‌كه معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان با اطمينان از انجام اين بازي در دورود سخن مي‌گويد اما هنوز هم نمي‌توان در مورد ميزبان قطعي اين بازي مطمئن بود. شايد بهترين اظهار نظر در اين مورد را بتوان در صحبت‌هاي محمد مايلي‌كهن پيدا كرد. سرمربي گهر درباره محل برگزاري ديدار تيمش مقابل استقلال مي‌گويد: «مگر قرار است اين مسابقه برگزار شود؟!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها