کد خبر: ۱۰۰۸۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «فرهاد مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد.»

به گزارش 598به نقل از جام ورزشي؛ علي فتح الله زاده پس از توافق فرهاد مجیدی با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که قولمان به هواداران را عملی کردیم. ما با تمام زحمت هایی که وجود داشت توانستیم در ساعتی پس از بامداد امروز با مجیدی به توافق برسیم و او را برگردانیم. امیدوارم استقلال با آمدن مجیدی شاداب تر شود و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم افتخار آفرینی کنیم.»


وی با اشاره به حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری و تصویری حضور مجیدی در استقلال گفت: «به هر حال مجیدی بازیکن معمولی نیست و حضور این همه خبرنگار و عکاس در این وقت شب حرف من را تایید می کند. مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد و پیشنهادهای خیلی سنگینی را دریافت کرده بود اما فقط حاضر شد برای استقلال بازی کند. من هم برای امضای قرارداد به یکی از دوستان گفتم مهر بیاورد، او هم به اشتباه مهر نماز آورد تا معلوم شود این قرارداد معنوی است. ضمن اینکه ما وقتی قرآن را برای این انتقال باز کردیم، آیه ای آمد که درباره برکت بود و ما این را به فال نیک می گیریم.»


دکتر فتح الله زاده درباره بحث کاپیتانی استقلال گفت: «فرهاد بازوبند را به رحمتی می دهد و رحمتی هم بازوبند را به فرهاد بر می گرداند و ما از این لحاظ مشکلی نداریم.»


وی درباره برخی اعتراض های هوداران حجازی به بازگشت مجیدی به استقلال و کار زیر نظر قلعه نويی گفت: «این اعتراض مربوط به یک نفر بود و آن یک نفر هم هوادار حجازی نبود. کسانی که به حضور مجیدی در استقلال معترض هستند، افرادی هستند که از آمدن مجیدی می ترسند و هواداران و بازیکنان ما از حضور مجیدی در استقلال خوشحال هستند.»


خبرنگاری پرسید یعنی بازیکن مخالف نداریم که با فرهاد مجیدی و حضورش موافق نباشد که فتح‌‌الله‌زاده گفت: «او به عشق هواداران استقلال به این تیم برگشته و از این بابت خوشحال هستم.»


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر رویانیان مبنی برا ینکه او روزهای فرد با فتح‌‌الله‌زاده مشکل دارد و روزهای زوج با او خوب است، گفت: «من فکر می‌کنم همه روزها تبدیل به روز فرد شده و رویانیان با من بد است. او فکر می‌کند من می‌خواهم بنزین سهمیه‌ایی بگیریم اما ماشین من بنزین سهمیه‌ای نمی‌خواهد.»


وی در ادامه در خصوص دیدار تیمش با گهر لرستان گفت: «من به مردم دورود سلام عرض می‌کنم و اگر ما می‌گوییم امنیت، بحث‌مان امنیت جانی نیست ما به خاطر شرایط زمین می‌خواهیم مسابقه در آنجا برگزار نشود.»


فتح‌‌الله‌زاده در خصوص اینکه پیراهن یکی از بازیکنان بایرن‌مونیخ را در کشور آلمان گرفته، گفت: «من هر سال به باشگاه لورکوزن می‌روم و از این عکس‌ها زیاد دارم. بنابراین این عکس منتشر شده و چیز خاصی نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها