کد خبر: ۱۰۰۸۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
چپ پای سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: مگر استقلال پیشکسوت ندارد؟ چرا هیچ کس از امیر قلعه نویی انتقاد نمی کند و درباره او حرفی نمی زنند؟»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مهرداد میناوند در حمایت از سرمربی جدید تیم محبوبش گفت: «هنوز هیچی نشده بعضی ها دارند از یحیی انتقاد می کنند و گروهی شروع به صحبت کرده اند. جالب اینکه همه این افراد در زمره پیشکسوتان پرسپولیس جای می گیرند. می خواهم بپرسم مگر استقلال پیشکسوت ندارد؟ چرا هیچ کس از امیر قلعه نویی انتقاد نمی کند و درباره او حرفی نمی زنند؟»


وی ادامه داد: «دوستان اجازه بدهید یحیی کارش را بکند و سعی کنید کمکش کنید نه اینکه وقتی دیدید از دایره قدرت بیرون ماندید حرف بزنید.»


میناوند در خصوص حرکت رضا شاهرودی و سنگ پرانی او که در برنامه 90 پخش شد گفت: «واقعا صحنه عجیبی بود. من باورم نمی شد که رضا این کار را کرده باشد. اول برنامه که در هایلایت قسمت های 90 این صحنه را دیدم فکر کردم اشتباه کرده ام اما در پایان برنامه مطمئن شدم که خود رضاست.»


وی ادامه داد: «رضا هم مثل همه فوتبالیست ها و همه مردم به ناموسش حساس است اما من می خواهم بدانم این فحاشی ها و اتفاقاتی که در ورزشگاه ها می افتد کی تمام خواهد شد؟ تا کی باید این رفتار ادامه داشته باشد و چرا با این مسائل به صورت جدی مقابله نمی شود؟»


میناوند گفت: «این درست که رضا در دوره بازیگری فوتبالیست شری بوده اما الان سن و سالی از او گذشته و آرام شده است. باید دید چه حرف هایی به او زده بودند که اینطوری از کوره در رفته بود.»


چپ پای خوش صحبت پرسپولیس در دهه 70 گفت: «من برای پرسپولیس خوش قدم هستم. هر وقت که به ورزشگاه رفته ام پرسپولیس بازی را برده. این بازی هم به ورزشگاه می روم و تیم محبوبم را تشویق می کنم. امیدوارم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند چون پرسپولیس در این بازی به هوادارانش نیاز دارد. با این شرایط آب و هوایی امیدوارم حداقل 50 هزار نفر برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها