کد خبر: ۱۰۰۸۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ۵۰ بازی ملی دارم و تصورم این بود که در غرب آسیا کاپیتان تیم ملی شوم.

احسان حاج‌صفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه گفته می شود از امروز در تمرینات سپاهان شرکت می کند، اظهار داشت: خودم هم وقتی این خبر را شنیدم تعجب کردم. هنوز به اصفهان نرفته ام و منتظر هستم تا کارهای اداری برای اتمام خدمت سربازیم تمام شود. فکر می کنم تا روز جمعه این روند طول بکشد و با توجه به اینکه شنبه آخرین روز نقل و انتقالات است به اصفهان می روم.

وی در مورد جدایی از تراکتورسازی عنوان کرد: از اینکه به سپاهان می روم هم خوشحالم هم ناراحت. به این دلیل که جدایی از مردم خوب آذربایجان بعد از یک سال و نیم سخت است. من هیچ بدی‌ای از این مردم ندیدم و اتفاقا همیشه حامی ام بودند. برای تیم تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می کنم.

این بازیکن در خصوص اینکه آیا تا مشخص شدن وضعیت کارهای اداری در تمرینات تراکتورسازی شرکت می کند یا خیر گفت: در مسابقات غرب آسیا از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شدم و متاسف هستم که در بازی جام حذفی نمی توانم برای تراکتورسازی به میدان بروم.

حاج صفی در مورد اینکه در مسابقات غرب آسیا بابت ندادن بازوبند کاپیتانی به وی ناراحت شده بود، تصریح کرد: 50 بازی ملی دارم و فکر می کردم بازوبند را به من می دهند اما این اتفاق رخ نداد. دوست داشتم دلیل این مسئله را بدانم و حتی با دستیاران کی‌روش صحبت کردم که آنها هم چیزی نمی دانستند. البته این تصمیم سرمربی تیم است و من هم به ‌آن احترام می گذارم. البته باید بگویم که فکر کنم به گوش کی‌روش رسید که ناراحتم و از اینکه دید چنین عرق و تعصبی دارم خوشحال شد.

وی در مورد حذف ایران از مسابقات غرب آسیا گفت: تیم ما جوان بود. نباید انتظار زیادی از این تیم داشت. مطمئن باشید که این بازیکنان تیم ملی آینده هستند. به این بازیکنان باید در یک مسابقه ای میدان داده می شد تا باتجربه شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها