کد خبر: ۱۰۰۷۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز بعد از توضیحات وزیر اقتصاد در خصوص فروش ارز به نرخ مرجع اعلام کردند که توضیحات وی را قانع‌کننده می‌دانند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز به بررسی سوال محمد‌حسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس از شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی پرداختند.

بر اساس این گزارش سوال حسین‌زاده از حسینی در خصوص این مسئله که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با چه مجوزی اقدام به خروج ارز به نرخ مرجع نموده است.

به گزارش فارس بعد از قرائت گزارش کمیسیون در خصوص این سوال حسینی وزیر اقتصاد در دو نوبت توضیحاتش را ارائه داد و حسین‌زاده هم در دو نوبت نقطه‌نظراتش را برای نمایندگان عنوان کرد.

در نهایت حسین‌زاده اعلام کرد که توضیحات وزیر اقتصاد را قانع‌کننده تشخیص داده اما با تذکر ماده 210 احمد توکلی هیئت رئیسه مجبور به رای‌گیری از نمایندگان در مورد سوال از وزیر اقتصاد شد.

توکلی در تذکرش گفت: بر اساس آئین‌نامه اگر همه نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشوند رئیس مجلس باید رای‌گیری کند. در حال حاضر 5 نفر از نمایندگان هم که طراح سوال بودند از توضیحات وزیر قانع نشده‌اند.

بر همین اساس حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نظر نمایندگان در خصوص پاسخ‌های حسینی وزیر اقتصاد را جویا شد که نمایندگان مجلس هم با 133 رای موافق، 64 رای مخالف و 20 رای ممتنع از مجموعه 220 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که توضیحات وزیر اقتصاد را قانع‌کننده می‌دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها