کد خبر: ۱۰۰۷۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
در حالی که 6 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی است، یکی از نمایندگان بهارستان تصمیم گرفته همزمان با راه‌اندازی یک حزب رایزنی‌های انتخاباتی خود را کلید زده و بخت سیاسی خود را در انتخابات 92 محک بزند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس پس از انتخابات پر ماجرای سال 88 و فتنه‌ای که گسل‌ها و دسته بندی‌های سیاسی کشورمان را تغییر داد، شاید همه انتظار داشته باشند شاهد صف آرایی و نقش آفرینی متفاوت مردان سیاست در میدان انتخابات 92 باشند، نکته‌ای که از سوی نامزدهای احتمالی نیز به خوبی در نظر گرفته شده و تمام افراد و احزابی که رد نام آنها در مظان کاندیداتوری و اعلام نامزدی قرار دارد، به شیوه‌های گوناگون و «پنهان و آشکار» خود را برای بزرگترین ماراتن سیاسی کشور آماده می‌کنند.

این روزها از درون دولت و مجلس خبرهای متفاوتی به گوش می‌رسد که حاکی از رنگ و بوی فعالیت‌های انتخاباتی است؛  پس از جابجایی‌ها و انتصابات پرحاشیه دولت دهم که بسیاری از تحلیلگران سیاسی آن را آرایش انتخاباتی عنوان کردند، این بار یکی از نمایندگان مجلس نهم که اتفاقا سوابق گوناگونی نیز در فعالیت‌های حزبی دارد، برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهم مصمم شده و در فکر پوشیدن ردای ریاست جمهوری است.

گفته می شود این نماینده تهرانی خانه ملت برای رویداد تعیین کننده 92 صحبت‌ها و رایزنی‌های انتخاباتی خود را نیز آغاز کرده و حتی در همین راستا درصدد راه اندازی «یک حزب دیگر » است.

این در حالی است که این نماینده مجلس چندی پیش و در حاشیه یک برنامه به خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوری خود گفته بود،«فعلا» به عنوان نماینده خدمت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها