کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - روز گذشته بعضی از سایت های خبری دوباره از درخواست کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش پرسپولیس برای جدایی از این تیم خبر دادند.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ این بازیکن با درخواست چند تیم خارجی برای لژیونر شدنش در نیم فصل مواجه شده است،از طرفی انصاری فرد و مدیر برنامه‌هایش در طول چند روز اخیر در این باره با رویانیان صحبت کرده اند تا شاید در نهایت رضایت نامه بگیرند. انصاری فرد از رویانیان خواسته تا با جدایی او طبق توافقات اول فصل موافقت شود، البته یحیی گل محمدی و رویانیان مخالف این موضوع هستند و باید دید تا چند روز آینده تکلیف نهایی انصاری فرد چه خواهد شد.
بعید است انصاری فرد از تیم های درجه یک اروپایی پیشنهاد داشته باشد ولی گفته می شود که این بازیکن از تیم های درجه دو فوتبال اروپا پیشنهاد دارد و بی میل نیست که شانس خود را برای لژیونر شدن امتحان کند. نکته جالب اینجاست که انصاری فرد برای رفتن از پرسپولیس نیازی به رضایت نامه گرفتن ندارد چون در قرارداد او قید شده که اگر پیشنهاد خارجی داشت می تواند از پرسپولیس جدا شود. او در صحبت هایی که با رویانیان داشته تاکید کرده که قصد جدایی دارد و حالا باید منتظر ماند و دید که تکلیف انصاری فرد برای رفتن یا جدایی به کجا خواهد رسید.
البته بحث حضور انصاری فرد در فوتبال اروپا در دو سال اخیر مطرح شده و انتقادی که همیشه از انصاری فرد می شود این است که چرا با اینکه بارها بحث لژیونر شدن او مطرح شده، ولی در نهایت این موضوع عملی نشده است. از طرفی رویانیان چند روز پیش گفته بود که انصاری فرد از میلان پیشنهاد دارد ولی از همان اول مشخص بود که این خبر نمی تواند حقیقت داشته باشد. در ضمن انصاری فرد هم با پیش آمدن این وضعیت تصمیم گرفته که سکوت کند تا برایش حاشیه درست نشود.
43
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها