کد خبر: ۱۰۰۶۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
فوتبال ملی - کاربران خبرآنلاین معتقدند بازیکنانی که کروش به مسابقات غرب آسیا برد، به درد تیم ملی فوتبال ایران نمی‌خورند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در مسابقات غرب آسیا در مرحله گروهی حذف شد تا جایی در بین 4 تیم برتر نداشته باشد. ایران که با 4 قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات غرب آسیاست، با دو مساوی و یک برد، 5 امتیازی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در این مسابقات از بازیکنانی استفاده کرده بود که اکثر آن‌ها جای ثابتی در تیم ملی ندارند. او قصد داشت بازیکنانی که کمتر میدان دیده‌اند را محک بزند.
به همین دلیل خبرآنلاین اقدام به یک نظرسنجی از کاربران خود کرد تا نظر آن‌ها را در مورد بازیکنان اعزامی به مسابقات غرب آسیا جویا شود. در این نظرسنجی از کاربران پرسیدیم که کادر فنی تیم ملی باید چه رویکردی نسبت به بازیکنان تیم ملی داشته باشد؟ برای این سوال، سه جواب در نظر گرفته بودیم. «این تیم باید جایگزین تیم ملی اصلی در مسابقات انتخابی جام جهانی شود»، «در مسابقات انتخابی جام جهانی باید تلفیقی از این تیم و تیم اصلی به میدان بروند» و «این تیم نمی تواند در مسابقات باقیمانده انتخابی جام جهانی، نماینده مناسبی برای ایران باشد» سه گزینه ای بودند که برای جواب دادن به سوال خبرآنلاین در نظر گرفته شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها