کد خبر: ۱۰۰۵۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
پس از انتقاداتی که نسبت به کیفیت توپ‌های لیگ برتر فوتبال مطرح شد، شرکت آل اشپورت 500 توپ جدید با دوام بیشتر به علاوه 200 توپ مخصوص بازی در برف و مه را به سازمان لیگ تحویل داده و قرار است به زودی از این توپ‌ها رونمایی شود.

وحید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توپ‌های جدید لیگ برتر گفت: توپ‌های جدید ما بهینه سازی شده است و سعی کردیم این توپ‌ها را با شرایط ایران تطبیق دهیم تا دوام و کارایی بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه 90 درصد مشکلات توپ‌های قبلی به نحوه نادرست استفاده از این توپ‌ها مربوط می‌شده است، تاکید کرد: اکثر توپ‌هایی را که دچار مشکل شده بود آزمایش کردیم و تشخیص دادیم که شرایط استفاده از این توپ‌ها در باشگاه‌های ما فراهم نیست. بیشترین مشکل هم مربوط به خالی کردن 100 درصدی باد توپ‌ها مربوط می‌شد در حالی که اگر باد چنین توپ‌هایی به زیر 30 درصد برسد شرایط بازی را از دست می‌دهد.

مدیر شرکت آل اشپورت در ایران ادامه داد: همچنین باد کردن بیش از حد توپ‌ها باعث شده بود که از وضعیت استاندارد خارج شوند. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که باشگاه‌های ایرانی می‌خواستند 6 ماه با 50 توپ مشخص تمرین کنند در حالی که استقامت توپ‌های جدید به خاط تاکتیک پذیری مثل سابق نیست و باید بعد از یک جلسه تمرین آنها را عوض کرد.

جعفری در پایان یادآور شد: در هر صورت ما 500 توپ زمستانی با کیفیت و دوام بیشتر در اختیار سازمان لیگ قرار داده‌ایم که قرار است به زودی بین باشگاه‌ها تقسیم شود. همچنین 200 توپ رنگی مخصوص بازی در مه و برف هم تحویل سازمان لیگ داده‌ایم که پس از رونمایی، از آنها در نیم فصل دوم استفاده خواهد شد.

مراسم رونمایی از توپ‌های جدید لیگ فوتبال به زودی در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها