کد خبر: ۱۰۰۵۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
سردار فدوي:
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران گفت: آمريكايي‌ها مدعي هستند که در طول سال‌هاي طولاني به يك توان نظامي قدرتمند در دريا تبديل شده‌اند و همواره با ناوهاي خود توانسته‌اند در منطقه به سلطه دست يابند كه اين موضوع در حال حاضر هيچ سنديتي ندارد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علي فدوي در دومين همايش "جغرافيا، توسعه، دفاع و امنيت" با موضوع "فرصت‌ها و چالش‌هاي خليج فارس و تنگه هرمز" با قدر داني از عوامل برگزار كننده اين همايش گفت: در تاريخ كشورمان همواره اين موضوع ثابت شده است كه تهديدات و جنگ‌هايي كه صورت گرفته از طريق سياست بري و خشكي بوده است، اما در حال حاضر اين موضوع تغيير پيدا كرده و سمت و سوي تهديدات عوض شده است.

وي افزود: آمريكايي‌ها مدعي هستند که در طول سال‌هاي طولاني به يك توان نظامي قدرتمند در دريا تبديل شده‌اند و همواره با ناوهاي خود توانسته‌اند در منطقه به سلطه دست يابند كه اين موضوع در حال حاضر هيچ سنديتي ندارد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران اظهار داشت: آمريكايي‌ها با پيروزي در جنگ جهاني دوم توانستند با كمترين هزينه، نزديک به 50 سال بر جهان سلطه داشته باشند، اما از اواخر دهه 70 و به طور كلي از سال 1973 كارشناسان آمريكايي پيش‌بيني كردند كه دوران قدرت آمريا به پايان رسيده است و بايد به فكر راهكار جدي باشند.

سردار فدوي تصريح كرد: آمريكايي‌ها بايد بدانند كه ديگر هيچ اعتباري در جهان ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها