کد خبر: ۱۰۰۴۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
جناب کی روش آن موقعی که افتخار می داد و روی نیمکت تیم ملی می نشست، نتیجه نمی گرفت و زیربار پذیرش مسئولیت شکست فوتبال ایران نمی رفت، چه برسد به حالا که در کویت روی نیمکت ننشسته و حکم توریست را داشته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ از آن جایی که سفر کارلوس کی روش به کویت کاملا تفریحی و توریستی بوده، به ما حق بدهید الان از سرمربی تیم ملی سوغات سفر به کویت را بخواهیم؟


کارلوس کی روش در تورنمنت غرب آسیا از نشستن روی نیمکت تیم دوم ایران (تیمی که تمام بازیکنان آن را خودش انتخاب کرده بود) خودداری کرد تا سفرش به کویت جنبه توریستی پیدا کند. کی روش صبح امروز به همراه ملی پوشان ناکام فوتبال ایران به ایران بازگشت و ما حالا به سرمان زده از سرمربی تیم ملی بخواهیم سوغاتی سفر به کویت را تقدیم مان کند.


زبان مان لال یک وقت فکر نکنید ما از کی روش توقع نتیجه داریم، نه به هیچ وجه...


اولا کدام آدم عاقل از توریست نتیجه می خواهد و در ثانی جناب کی روش آن موقعی که افتخار می داد و روی نیمکت تیم ملی می نشست، نتیجه نمی گرفت و زیربار پذیرش مسئولیت شکست فوتبال ایران نمی رفت، چه برسد به حالا که در کویت روی نیمکت ننشسته و حکم توریست را داشته است.


از شوخی گذشته امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال لااقل جرات کنند و حالا که به هیچ وجه روی شان نمی شود از کی روش نتیجه بخواهند، سوغات سفر تفریحی و توریستی به کویت را از ایشان بگیرند.


همچنین امیدواریم سفر تفریحی به کویت حسابی به کی روش خوش گذشته باشد و ایشان کم و کاستی های این سفر را به بزرگی خودش ببخشد، ما هم در عوض قول می دهیم اصلا راجع به نتایج تیم ملی در کویت حرفی نزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها