کد خبر: ۱۰۰۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
هافبک باتجربه آبی ها به خاطر ناراحتی از عدم حفظ حرمت‌ها در استقلال و پرداخت نشدن مطالبات به سرمربی و مدیرعامل این تیم گله کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جواد نکونام که طی 10 روز اخیر بارها نسبت به جو حاکم بر استقلال ناراحت بوده شنبه شب با قلعه نویی و فتح الله زاده جلسه ای را برگزار کرد تا مشکلاتش را با این دو نفر در میان بگذارد.


به گزارش نامه، نکونام در این جلسه هیچ صحبتی از جدایی و پیشنهاداتش  مطرح نکرد و به خاطر عدم حفظ حرمت گلایه هایش را به گوش فتح الله زاده و قلعه نویی رساند.


وی معتقد است با وجود اینکه تنها چند ماه از حضورش در استقلال می گذرد اما بازیکنان حرمت بزرگترهای تیم را حفظ نمی کنند و از قلعه نویی خواست تا در این خصوص با بازیکنان صحبت کند.


قلعه نویی حدود یک ماه پیش در یکی از تمرینات استقلال به بازیکنان گفته بود که حق ندارند علیه یکدیگر صحبت کنند و باید حرمت بازیکنان نزد هم حفظ شود اما ظاهرا نسبت به این موضوع توجهی نشده که نکونام  ناراحتی خود را به رسانه ها کشانده است.


هافبک تیم استقلال در پایان این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات مالی خود به صحبت پرداخت و از فتح الله زاده خواست تا مطالباتش را پرداخت کند.وی اعلام کرد توقع دارد در این شرایط که مشکلات مالی‌اش به رسانه ها کشیده نمی شود مدیرعامل باشگاه شرایط بازیکن تیمش را درک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها