کد خبر: ۱۰۰۴۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
مربي پرتغالي پرسپولیس رضايت داد تا با گرفتن بخشي از پولش قراردادش را با تیم پرطرفدار پایتخت فسخ کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ آنقدر در چند روز گذشته صحبت از برکناري ژوزه در رسانه‌ها وجود داشت که خود اين مربي پرتغالي هم صلاح ديده که ديگر به اين تيم باز نگردد! ژوزه در اين باره گفته است: «صلاح نيست که به نيمکت پرسپوليس برگردم.»


شايد بايد حق را به او داد. بازيکنان در اين چند روز آن‌قدر عليه او موضع گرفته‌اند که اين مرد پرتغالي مي‌داند اگر به اين تيم بازگردد هم نمي‌تواند در پرسپوليس تاثيرگذار باشد؛ پس چه بهتر که خودش با مدير اين تيم توافق کند و با گرفتن بخشي از پولش (که البته کم هم نيست!) به کشورش بازگردد و به ادامه زندگي‌اش بپردازد.


البته ژوزه هم به اين راحتي با اين موضوع کنار نيامده و چندين جلسه با رويانيان برگزار کرده تا به اين نتيجه برسد! رويانيان در اين جلسات به سرمربي تيمش گفته به اندازه‌اي که در اين تيم بوده (نيم‌فصل) بايد پول بگيرد اما اين مربي مبلغ بيشتري را طلب کرده است. ژوزه 70 درصد از مبلغ قراردادش را که البته هنوز هم فاش نشده مي‌خواهد تا خودش قراردادش را فسخ کند اما مبلغ قرارداد اين مربي چقدر است؟!


رويانيان در یک برنامه تلويزيوني اعلام کرد که اگر اين مربي را بخواهد برکنار کند بايد 5 ميليون دلار بدهد! مديرعامل پرسپوليس وقتي با سوال مجري برنامه مواجه شد مبني بر اين که آيا مبلغ قرارداد او 5 ميليون دلار است سريعا غائله را ختم کرد و گفت طبق قانون فيفا اگر مربي را برکنار کنند بايد تا سقف 5 ميليون دلار به اين مربي غرامت بدهند!


احمدرضا براتي کارشناس حقوقي فوتبال اما اين ادعا را رد کرد: «فيفا چنين قانوني ندارد. اگر هر مربي از کارش اخراج شود حداکثر پولي که به او داده مي‌شود مبلغ قراردادش است و چيزي به نام غرامت وجود ندارد! البته همين مربي (ژوزه) الان هم اخراج شده و وقتي گل‌محمدي را همه‌کاره تيم مي‌کنند به اين معناست که اين مربي پرتغالي برکنار شده است.»


مبلغ قرارداد 5 ميليون دلاري ژوزه را اما يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس رد کرد: «بالاترين رقمي که در اين باره شنيده بوديم 3.5 ميليون دلار بود که آن را تکذيب کرديم حالا اين 5 ميليون دلار از کجا آمده را من نمي‌دانم! البته اين مربي توافق کرده که بخشي از پولش را بگيرد و قراردادش را فسخ کند.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها