کد خبر: ۱۰۰۳۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
محمد نوری چندان جایگاه مستحکمی ندارد. چرا که اگر قرار بر استفاده از سیستم 3-3-4 باشد یحیی علی کریمی را به این بازیکن ترجیح خواهد داد
مهدوي‌كيا- گل‌محمدي

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- یحیی گل‌محمدی که باید او را سرمربی قطعی پرسپولیس نامید قبل از حضور در اين تیم با 5 بازیکن فعلی سرخپوشان به عنوان مربی و همبازی کار کرده بود.

یحیی که در لیگ هفتم حرفه‌ای در تیم صباباتری حضور داشت با نفراتی مثل محمد نوری، غلامرضا رضایی، امیرحسین فشنگچی و عادل کلاه‌کج همبازی بود اما در میانه راه و بعد از برکناری محمدحسین ضیایی سرمربیگری در صبا را پذیرفت و اتفاقا نتایج خوبی هم گرفت. به غیر از این گل‌محمدی در راه‌آهن هم مربیگری کرده و در زمان دستیاری دایی با محمدرضا خانزاده مدافع ملی‌پوش فعلی پرسپولیس کار کرده است.


در این شرایط این سوال پیش می‌آید که با به قدرت رسیدن یحیی در کادر فنی سرخ‌ها و تصمیم‌گیری او به عنوان نفر اول آیا شرایط برای این 5 نفر بهتر خواهد شد یا نه؟

در میان اسامی فوق البته هنوز قرارداد عادل کلاه‌کج بسته نشده اما محمد نوری چندان جایگاه مستحکمی ندارد. چرا که اگر قرار بر استفاده  از سیستم 3-3-4 باشد یحیی علی کریمی را به این بازیکن ترجیح خواهد داد و شماره 8 جادویی را در راس مثلثی قرار خواهد داد که دو راس عقبی‌اش مهدوی‌کیا و رضا حقیقی هستند.

از سوی دیگر گل‌محمدی اعتقاد ویژه‌ای به امیرحسین فشنگچی دارد و او بود که برای اولین بار از این بازیکن در دفاع چپ بهره برد و این بازیکن تهاجمی را یک خط عقب‌تر آورد. با در نظر گرفتن این مساله و اینکه تیم ملی از بازی‌های غرب آسیا حذف شده و ملی‌پوشان بزودی بازخواهند گشت حالا این سوال پیش آمده که آیا یحیی، فشنگچی را به پولادی ملی‌پوش ترجیح خواهد داد و نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن بدون ژوزه هم ادامه خواهد داشت؟

از بین اسامی لیست 5 نفره فوق هم می‌توان به بازی کردن غلامرضا رضایی در گوش چپ خط آتش سه‌نفره اشاره کرد که در زمان سرمربیگری گل‌محمدی در صبا بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داده بود.

از طرفی به غیر از این 5 نفر، گل‌محمدی با علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس و تیم ملی همبازی بوده و حتما اين دو بازیکن هم جایگاه ویژه‌ای در تفکرات سرمربی پرسپولیس خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها