کد خبر: ۱۰۰۲۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
هواداران استقلال و پرسپولیس بار دیگر رویه اسف‌ باری در پیش گرفته‌اند و توهین به اسطوره‌های تیم رقیب در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پس از فضای تلخ و ناهنجاری که در ورزشگاه های ایران به وجود آمده حالا کری های هواداران استقلال و پرسپولیس به فضای مجازی کشیده شده و متاسفانه توهین به اسطوره های فوتبال به امری عادی تبدیل شده است.


کری خوانی در بین هواداران سابقه ای دیرینه دارد و تا حدی نیز طبیعی است اما برخی مواقع رفتار این تماشاگران از حالت عرف و طبیعی خارج می شود و همه را شگفت زده می کنند.


در برهه ای همدیگر را تشویق کرده و یاد اسطوره های رقیب را گرامی می دارند و برخی مواقع نیز بدترین توهین ها را نثار قهرمانان می کنند.


مدتی است که بار دیگر شاهد این بی حرمتی ها این بار در فضای مجازی هستیم. آبی ها علی پروین و علی کریمی را هدف قرار داده اند و قرمزها نیز از مرحوم حجازی و فرهاد مجیدی می گویند.


فقدان فرهنگ در تماشاگران فوتبال صحبت جدیدی نیست و به نظر می رسد روزی نخواهد آمد که هواداران سرخابی ها دست از توهین به طرف مقابل برداشته و فقط به حمایت از تیم خود بپردازند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها