کد خبر: ۱۰۰۰۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
منابع خبری نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که دبیرکل این جنبش فردا سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد» لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان فردا سخنرانی خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش، این سخنرانی  در مراسم جشن  فارغ التحصیلی دانشجویی در مجمع «سید الشهداء» «رویس» در جنوب لبنان پخش خواهد شد و طی آن، دبیرکل حزب‌الله لبنان به بررسی جدیدترین تحولات سیاسی لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
 
این مراسم قرار است برای فارغ التحصیلی نزدیک به 2000 دانشجو و در ساعت 14 بعداز ظهر به وقت محلی لبنان برگزار شود.
 
سید حسن نصرالله یکشنبه چه خواهد گفت؟
 
از سوی دیگر روزنامه لبنانی «الجمهوریة» نیز نوشت: نصرالله در این مراسم، پرونده‌های مهم و داغ داخلی و منطقه‌ای را طرح خواهد کرد و از اعتقادش درباره گفت‌وگو خواهد گفت و تاکید خواهد کرد که لبنانی‌ها برای برون‌رفت از تنگنا و چالش کنونی راهی جز گفت‌وگو ندارند.
 
به نوشته این روزنامه، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی فردا یک راه کلی برای دستیابی به تفاهم و توافق در این کشور ترسیم خواهد کرد.
 
به گفته منابع آگاه، پیروزی جنبش حماس در غزه علیه رژیم صهیونیستی و نقش مقاومت ایرانی، سوری و لبنانی در این پیروزی، بخش مهمی از سخنان سید حسن نصرالله را در بر خواهد گرفت و وی بر گزینه مقاومت تاکید خواهد کرد.
 
گفته می‌شود که به احتمال زیاد، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره حوادث جاری در مصر و تاکید بر ضرورت توافق و تفاهم میان انقلابیون برای حفظ اهدافشان و نیز ضرورت تکیه به یک راهکار سیاسی برای بحران سوریه سخن خواهد گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها