کد خبر: ۱۰۰۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «بازیکنان بی انضباط زیادی داریم، اگر رفتارشان را اصلاح نکنند برخوردی جدی با آنها خواهم کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمد رویانیان در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «جلسه ای با گل محمدی و دستیارانش برگزار کردیم که جلسه خوبی بود و برنامه های آینده تیم و اشکالاتی که وجود داشته جلسه برگزار کردیم.»


به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی اضافه کرد: «برخوردی که با مربی تیم شد از نظر من به حق نبود و این را بگویم پرسپولیس دچار بیماری شده و من هم گرفتار این بیماری شدم. بی شک یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس بازیکنان هستند، چه از نظر انضباطی و چه از لحاظ نوع رفتار و سطح توقع بالا و اشکالاتی در بازیکنان وجود دارد که باید برطرف شود.»


مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: «فشارهای روی سکو باعث شد من یک سرمربی و کادرش را جابجا کنم و به هواداران می گویم اشکال از سمت بازیکنان هم هست. بازیکنان پرسپولیس حرفه ای نیستند و توقعات عجیب و غریب دارند. من نبود احترام به مربیان را ریشه کن می کنم.»


وی در ادامه هشدار جدی به بازیکنان اضافه کرد: «من این کار تلخ را کردم ولی بازیکنان بدانند مشکل بعدی آنها هستند و من به آنها هشدار می دهم و عمل می کنم. رفتار 6 ماه گذشته بازیکنان بررسی شده و رفتار نیم فصل دوم آنها نیز بررسی خواهد شد و اگر مشکل خاصی باشد عمل می کنم.»


رویانیان در خصوص علت تأخیر در انتخاب سرمربی گفت: «علت تأخیر اعلام نام سرمربی این بود که من وقت کم آوردم و این را بگویم که هر وقت با مانوئل به توافق رسیدیم سرمربی جدید معرفی می گردد.»


وی در خصوص تعداد دستیاران گل محمدی افزود: «اینکه مربیان پرسپولیس زیادند مشکلی پیش نمی آید. مانوئل با دستیاران خود پنج نفر بودند این که دستیاران ژوزه زیاد باشند خوب نیست ولی نیاز داشتیم چنین کاری بکنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها