کد خبر: ۱۰۰۰۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ابومسلم ما را مردانه برد و من به مردم مشهد و تیم ابومسلم تبریک می‌گویم اما نمی‌دانم ماموران نیروی انتظامی کجا بودند.

عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها نوشته‌اند من گفتم از سوی تماشاگران مشهدی تحت فشار بودیم در حالی که چنین چیزی نگفته‌ام. شهر مقدس مشهد همواره سرلوحه اخلاق است و گفته‌ام در چنین شهر مقدسی باید همواره اخلاق مد نظر باشد. بعد از باخت هم گفتم که ابومسلم مردانه پیروز شد و ما بازی را فوتبالی باختیم و به مردم مشهد هم تبریک گفتم.

وی افزود: معتقدم توپ جمع کن‌ها را باید درست تربیت کنند آنها باید وظایفشان را خوبی انجام دهند نه آنکه برای تیم حریف مشکل درست کنند.

ویسی درباره درگیری ایمان مبعلی هم اظهار داشت: ایمان بازیکن بزرگی است و سابقه ملی داشته و مدتی از لژیونرهای فوتبال ما بوده گفته‌ام او باید ظرفیتش بالا باشد حتی اگر به او فحاشی می‌کنند باید ظرفیت و تحملش را داشته باشد زیرا او بازیکن بزرگی است.

سرمربی پیکان با اشاره به غیبت نیروی انتظامی در بازی پیکان و ابومسلم گفت: نمی‌دانم ماموران انتظامی در بازی دیروز کجا بودند زیرا حتی هنگام گرم کردن بازیکنان پیکان قبل از بازی 50 تماشاگران کنار زمین حضور داشتند البته آنها به ما لطف داشتند و با ما عکس یادگاری می‌گرفتند اما نمی‌دانم ماموران انتظامی کجا بودند که ما را برای رفتن به ورزشگاه و برای برگشتن اسکورت نکردند. 4 سرباز بودند که آنها بازی را تماشا می‌کردند در آخر هم آن اتفاق‌های زشت و ناپسند رخ داد و باز هم تماشاگران نیز به میانه میدان آمدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها