کد خبر: ۹۹۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد تیم داوری در بازی با استقلال به شدت ناراضی است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال و از دست دادن جام حذفی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «از دریافت 4 گل خیلی ناراحتم، اخراج رضایی کاملا اشتباه بود چرا که اصلا خطا نکرد. در بازی با گهر هم گل آفساید خوردیم، امروز هم یک بازیکن ما اخراج شد و شیرازه تیم از هم پاشید.آنچه مسلم است یک اخراجی و 2 تعویض اجباری نتوانست شرایط ما را برگرداند. فرقی نداشت یک بر صفر یا 4 بر صفر می‌باختیم چرا که در جام حذفی جای جبران نداریم.»
 
او ادامه داد: «در بازی با تراکتوسازی در 20 دقیقه چند کارت زرد گرفتیم. تفکر ما ضد فوتبال نیست و عاشق بازی روی زمین هستیم. حتی 10 نفره به دنبال خشونت نیستیم و امیدوارم این نگاه و تمرکزمان تغییر کند. سال گذشته همین موقع بود که سایپا 5 مقام برتر اخلاق را داشت. فدراسیون بین کسانی که کنار زمین اعتراض می‌کند و کسانی که ادبیات را رعایت می‌کنند فرق می گذارد و به همین دلیل عرف شده که مربیان دائما اعتراض کنند. هفته گذشته هم 10 نفره بودیم و این هفته هم اخراجی دادیم. با بازیکنانم در رختکن صحبت کردم و گفتند که هیچکدام به داور بی حرمتی نکنند. متاسفانه هرچه به داوری بیشتر بپردازیم ذهن ما بیشتر خراب می‌شود.»
تقوی در پایان گفت: «به استقلال تبریک می‌گویم که از اشتباهات نهایت استفاده را کردند. البته این هم بخشی از بازی است. اگر بی عدالتی نبود در بدترین حالت به تساوی می رسیدیم اما شرایط این گونه شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها