کد خبر: ۹۹۹۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۱
محمد رویانیان در جلسه‌ای با مانوئل ژوزه به توافق نسبی برای جدایی این سرمربی از باشگاه پرسپولیس رسید.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس جمعه هفته گذشته تصمیم گرفته بود سرمربی خود را کنار بگذارد و در نشست کمیته فنی هم اعضا به اتفاق آرا عملکرد مربی پرتغالی را مناسب ندانستند و موقتا یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی پرسپولیس تعیین کردند.


با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تا زمانی که با ژوزه به توافق نهایی برای قطع همکاری نرسد هیچ چیز مشخص نیست و یک جلسه با این مربی برگزار کرد. در آن جلسه دو طرف به نتیجه‌ای نرسیدند و قرار شد در جلسات بعدی تکلیف همکاری متقابل خود را روشن کنند.


سومین جلسه محمد رویانیان و مانوئل ژوزه برای جدایی از پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز برگزار شد. این جلسه در راستای دو جلسه گذشته برای فسخ قرارداد توافقی با ژوزه بود.


در این جلسه رویانیان پیشرفت‌ بهتری نسبت به دیدار گذشته داشت و با ژوزه به توافق نسبی برای فسخ قرارداد و مبلغ دریافتی سرمربی پرتغالی سابق پرسپولیس رسید اما مقرر شد جلسه دیگری نیز بین طرفین برای توافق نهایی برگزار شود. البته به احتمال فراوان با توجه به اینکه ژوزه اعلام کرده دیگر با دستیارانش کاری ندارد که در ایران بمانند، وی ظرف دو ـ سه روز آینده از ایران خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها