کد خبر: ۹۹۴۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در ارتباط بازي پرسپوليس – ملوان گفت: ملوان امسال بسيار تيم خوبي بوده است و بازيهاي زيبايي انجام داده و با تكرار اين بازيها جزء مدعيان خواهد بود.
محمد پنجعلي پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ملوان امسال تيم بسيار خوبي را بسته است و بازيكنان خيلي خوبي دارد و نتايج خوبي را تا اينجا ليگ كسب كرده اند و با ادامه همين بازيها جز مدعيان خواهد بود.

وي بيان كرد: بازيهاي جام حذفي براي تمام تيم ها سخت است و ملوان قطعاً پرانگيزه و براي برد وارد دانشگاه خواهد شد البته با تغييراتي كه در باشگاه پرسپوليس انجام شده يك شوك به تيم وارد شده است و يك انگيزه به تيم وارد شده است كه براي برد وارد زمين شوند.

*بايد به يحيي فرصت داده شود

پنجعلي گفت: به گل محمدي بايد فرصت داده شود و به او اعتماد كنم زيرا يحيي با تيم صبا نتايج خيلي خوبي را كسب كرد و نشان داد مي تواند سرمربي خوبي در ‌آينده شود.

وي اظهار كرد: ما مدام مي گفتيم روژه مي تواند تيم را جمع كند و نتايج خوبي را كسب كند ولي متاسفانه نتوانست زيرا با فوتبال ما آشنا نبود ولي يحي يك ايراني است و با فوتبال ما آشنايي كامل دارد و در تيم ملي بازي كرده و بازيكنان را به خوبي مي شناسد همه اين ها امتيازات يحيي است كه با در كنار داشتن يك يا دو كمك ايراني ميتواند تيم را به خوبي جمع كند و امتيازات از دست رفته را جبران كند.

*تنها هدف ژوزه پول بود

وي بيان كرد: ژوزه نه تيمي خوبي را بست و نه توانست نتايج خوبي را كسب كند و تنها براي پول وارد ايران شد و هيچ يك از باخت ها را گردن نگرفت و همه را به بازيكنان نسبت بداد در صورتيكه بازيكنان پرسپوليس بازيكنان خوبي بودند كه در تيم ملي بازي مي كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها