کد خبر: ۹۹۳۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۱۰ اسفند ۱۳۸۹

به گزارش  بی باک به نقل از مشرق ،سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله لبنان ، دارای 5 فرزند است به قرار «هادی، محمدجواد، زینب، محمدعلی و محمد مهدی». همان طور که می دانید ، فرزند ارشد سید حسن ، یعنی سید هادی نصرالله ، قبل از آن که صاحب فرزندی شود ، در نبرد رودر رو با ارتش صهیونیستی شربت شهادت نوشید. پس از او ، سید محمد جواد ، بزرگ ترین فرزند دبیر کل حزب الله لبنان است.

سید محمد جواد گرچه شاعری توانمند و خوش قریحه است اما او نیز مانند برادران دیگرش از اعضای فعال مقاومت اسلامی لبنان است. چند سالی است که ازدواج کرده  و اولین فرزند پسر خود را به عشق پدرش ، «سید حسن» نامگذاری کرده است. به این ترتیب ، نواده  ی ارشد سید حسن نصرالله ، در فرهنگ عربی دقیقا به این نام خوانده می شود: « سید حسن محمد جواد نصرالله».

«سید حسن محمد جواد نصرالله» در آغوش پدرش «سید محمدجواد نصرالله»


«سید حسن محمد جواد نصرالله» نواده «سید حسن نصرالله»


 «سید حسن محمد جواد نصرالله» در آغوش پدرش «سید محمدجواد نصرالله»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
عزیزمممممممممممممممممممممی بامزه بود . خدا همیگیشونو حفظ کنه .آمییین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
به نام خدا
خداوند امام خامنه اي و سيد حسن نصرالله و همه خادمين به اسلام را تا ظهور منجي عالم بشريت در پناه خود به سلامت حفظ كند و دشمنان قابل هدايت شدن را هدايت و دشمنان غير قابل هدايت را نابود و منافقين را رسوا و سركوب كند.
تعجيل در فرج و سلامتي امام زمان عجل الله تعالي فرجه و امام خامنه اي حفظه الله و همه خادمين اسلام و هدايت همه و نابودي دشمنان غير قابل هدايت، 5 صلوات.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها